Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،(Puwata Deogratias) رئیس جامعه معلولیت برای انسانیت اوگاندا با حضور خود در رایزنی فرهنگی ضمن امضاء دفتر یادبود و ابراز همدردی و همبستگی، اقدام تروریستی در به شهادت رساندن دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشورمان را محکوم و پیام تسلیت مکتوب خود را رسما تسلیم نمود.

در بخشی از پیام تسلیت جامعه فوق الذکر خطاب به رایزنی فرهنگی آمده است ما تسلیت و همدردی عمیق خود را به خانواده بزرگ شهید فخری زاده اعلام نموده و همواره دعاگوی شما بوده و از خداوند متعال در این موقعیت سخت برای شما صبر ، استقامت و  همراهی با آرمان آن دانشمند از دست رفته ، مسالت می نماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بخشی از پیام تسلیت آقای پوواتا دِئُگروشیوس آمده است : از اینکه یک دانشمند ایرانی زندگی خود را از در اثر حمله مسلحانه از دست داده است عمیقا محزون هستیم . ما این ترور فجیع را محکوم کرده و  مراتب تسلیت خود را به دولت ، ملت و خانواده مرحوم محسن فخری زاده ، دانشمند هسته ای ایران اعلام می داریم ".

در ادامه پیام تسلیت جامعه معلولیت برای انسانیت آمده است ؛ " ما امیدواریم که مرتکبین و عاملان این جنایت به دست عدالت سپرده شده و به سزای اعمال زشت خود برسند. ما از همه طرف ها تقاضا می کنیم كه با اتخاذ سیاست مبتنی بر عقلانیت و اعتدال از تلاش هایی كه منجر به تشدید در منطقه می شود خودداری كنند " .

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهید فخری زاده پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس گفت: خواسته های مقاومت شروط غیرقابل انجام نیست بلکه خواسته های مشروعی است که میانجی‌گران آنرا درک می کنند و ملت ما حامی ماست.

وی افزود: هیچ توافقی مادامی که خواسته های عادلانه ملت ما شامل برقراری آتش بس، خروج اشغالگران و بازگشت آوارگان محقق نشود، موفق نخواهد شد.

القانوع گفت: تضمین توقف آتش بس دایمی رکن اساسی برای وارد شدن به جزییات مذاکرات و موفقیت توافق با اشغالگران است.

سخنگوی حماس بیان کرد: اشغالگران با پروژه کوچاندن و سیاست گرسنه نگه داشتن یا به کار گیری سلاح هرج و مرج، توفیقی نخواهند داشت.

وی افزود: آنچه اشغالگران طی هفت ماه گذشته با ویرانی، کشتار جمعی نتوانستند به آن برسند در وقت اضافه جنگ هم نمی توانند به آن برسند.

کد خبر 6092327

دیگر خبرها

  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • جریمه ۶ میلیاردی سزای گرانفروشی سبزی در اردبیل
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل
  • تحریم نوعی جنگ است | با ترور دانشمندان نمی‌توانند دانش بومی را از ما بگیرند