Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@08:27:49 GMT

مادری که به دستور جن‌ها نوزاد دوماهه‌اش را کشت!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۴۰۳۰

مادری که به دستور جن‌ها نوزاد دوماهه‌اش را کشت!

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شرق، این زن گفت: دزدان وارد خانه ما شدند و قصد داشتند من و بچه‌ام را به قتل برسانند، اما فقط توانستند فرزندم را بکشند و بعد هم فرار کردند. ادعای این زن با شواهد موجود در صحنه جرم همخوانی نداشت، به‌همین‌دلیل کارآگاهان به زن جوان مظنون شدند و او را بازداشت کردند. از سویی پزشکی قانونی اعلام کرد نوزاد دوماهه به دلیل واردشدن ضربه سخت به سرش جان باخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازجویی از مادر مقتول ادامه یافت. او این‌بار ادعا کرد سارقان با تخریب دیوار وارد خانه‌اش شده و دست به جنایت زده‌اند اما این ادعا نیز کاملا بی‌اساس بود و تحقیقات از مظنون ادامه یافت تا اینکه او بالاخره به کشتن فرزندش اقرار کرد و گفت: از وقتی دخترم به دنیا آمد همه‌چیز به ‌هم ریخت و وضع من خیلی خراب شد. فکر می‌کردم دخترم باعث این بدبختی‌هاست تا اینکه بالاخره روز حادثه او شروع به گریه کرد. هر کاری کردم آرام نمی‌شد. خیلی عصبی شده بودم. دیگر نمی‌توانستم این اوضاع را تحمل کنم. تلاش کردم دخترم را ساکت کنم اما وقتی نتوانستم، در نهایت کنترل خودم را از دست دادم و او را درحالی‌که در آغوشم بود، به زمین کوبیدم که باعث مرگش شد. بعد هم بالای سرش نشستم تا اینکه مأموران سر رسیدند.

این زن در حالی به قتل اعتراف کرد که وضعیت ظاهری او نشان می‌داد مشکل روانی دارد. او وقتی تحت بازجویی‌های بیشتر قرار گرفت ادعا کرد مقتول فرزند شیطان بود. این در حالی است که پدر نوزاد نیز به مأموران گفت همسرش از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برد. او گفت: زنم دچار افسردگی زایمان شده بود و بعد از آن حال خوبی نداشت و مرتب می‌گفت جن‌ها به او گفته‌اند من و بچه‌مان را بکشد.

بنا به این گزارش زن جوان درحال‌حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد. سلامت روان این متهم نیز باید بررسی شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها روز دانشجو علی اصغر زارعی قتل نوزاد نوزاد دوماهه مادر قاتل اختلال روانی لایحه بودجه 1400 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها روز دانشجو علی اصغر زارعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید

به گزارش همشهری آنلاین، محمود شجاعی دستیار مسعود شجاعی در کادر فنی هوادار درباره دیدار روز آینده برابر صنعت نفت آینده که تیم شهرش هم به شمار می‌رود، احساسی حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: درباره صنعت نفت صحبت کردن سخت است. زادگاه خودم است و سال‌ها در آن زندگی کرده‌ام. امیدوارم روزی برسد که مسئولین وزارت نفت از کج سلیقگی‌هایشان دست بردارند. امیدوارم قانون عوض شود و شرایطی برای این تیم قدیمی فراهم بشود که هر سال با مشکلات مالی دست به گریبان نشوند و کارشان به اما و اگر کشیده نشود.

او سپس درباره شرایط فنی مسابقه هم صحبت کرد و گفت: هفته گذشته بازی جام حذفی را بردیم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم شرایط روحی و فنی تمرین به روز مسابقه انتقال پیدا کند و بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال هوادار سپس درخواستی را از مسئولان فدراسیون مطرح کرد: از کمیته داوران و مسئولان برگزاری سازمان لیگ تمنا می‌کنیم که در چیدمان داوری دقت بیشتری داشته باشند. هفته گذشته بازی با پیکان کارشناسان داوری گفتند که گل دوم این تیم اول خطا بوده و بعد در شرایط آفساید به ثمر رسیده است. با این حال نه حرفی زدیم و نه بیانیه دادیم و قبول کردیم اشتباهات وجود دارد. امیدواریم اشتباهات عامدانه نباشد تا خدایی ناکرده برخی تیم‌ها از این بابت متضرر شوند.

خبرنگاری از شجاعی درباره احتمال شکست صنعت نفت آبادان و شرایط احساسی او مقابل تیم شهرش پرسید و او درواکنش به آن گفت: نمی‌دانم. آدم در برخی موارد احساسی می‌شود. من دختر دارم. دو سه روز هست که می‌گوید می‌شود این بازی را ببازید. به او گفتم نمی‌شود. ورزش است. درست است که تیم زادگاه ما است ولی ما از باشگاه دیگری پول می‌گیریم و باید عرق داشته باشیم. جبر زمانه است که در این تایم و در این تاریخ به تیم زادگاهمان خوردیم. نمی‌توان کاری کرد و امیدواریم هر تیمی بهتر باشد، نتیجه بگیرد.

کد خبر 848335 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان

دیگر خبرها

  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • شجاعی: دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • از فیلم‌سازی «بدون دیالوگ» تا خندیدن به «قضاوت»