Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@20:28:04 GMT

بانوان ملی پوش کاراته بعد از ۹ ماه به اردو می روند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۴۰۶۰

بانوان ملی پوش کاراته بعد از ۹ ماه به اردو می روند

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای تیم ملی کاراته بانوان که بعد از شیوع ویروس کرونا و بازگشت تیم ملی از رقابتهای سالزبورگ اتریش، تمرینات اردویی نداشتند، از روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه دور جدید تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

با نظر فدراسیون و هماهنگی مسئولان دانشگاه آزاد، این اردو در محل مجموعه ورزشی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه اعضای تیم ملی بعد از ورود به اردو تست کرونا خواهند داد و پس از رسیدن پاسخ تست‌ها، تمرینات خود را از صبح پنجشنبه آغاز می‌کنند.

با تصمیم سمانه خوش قدم سرمربی تیم ملی بانوان میده عباسعلی، رزیتا علیپور و سارا بهمن یار در این اردو حضور دارند و به احتمال زیاد سه کاراته کای دیگر به این جمع اضافه خواهند شد.

بانوان ملی پوش کاراته که تاکنون توسط حمیده عباسعلی موفق به کسب یک سهمیه حضور در المپیک شده‌اند برای قطعیی کردن دو سهمیه دیگر رقابتهای کاراته وان مراکش و مرحله نهایی گزینشی پاریس را پیش رو دارند.

کد خبر 5089472

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته تیم ملی کاراته بانوان ایران کسب سهمیه المپیک تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران لیگ کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فینال لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون کشتی تکواندو کشتی آزاد کارلوس کی روش ویروس کرونا کمیته ملی المپیک تیم صنعت نفت آبادان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خوشاب، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷ کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان طی ۵ روز به میزبانی ازبکستان در شهر سمرقند این کشور برگزار شد.

گفتنی است؛ فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود برای نخستین بار در ورزش خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی و کامران قاسمپور در اردو تیم ملی/المپیکی‌ها جمع شدند
  • ارتقای سطح جسمی و روحی بانوان سالمند با اجرای طرح ملی«بانو توانا»
  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • دستگیری اعضای باند فرا استانی سرقت از بانوان مسن شهر کرمان