Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودی با اشاره به برفی بودن تمامی محورهای مواصلاتی استان البرز گفت: ضروری است رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « گودرز محمودی» در جمع خبرنگاران با اعلام برفی بودن تمامی محورهای مواصلاتی استان البرز گفت: ضروری است رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز افزود: از روز یکشنبه ۱۶ آذر شاهد بارش برف در سطح استان البرز هستیم که بنابر اعلام هواشناسی این بارش تا چند روز آتی ادامه دارد.

 

وی با اشاره به لغزندگی محورهای مواصلاتی استان البرز به ویژه جاده کرج به چالوس اظهار کرد: ضروری است رانندگان در زمان عبور از جاده کرج به چالوس و دیگر محورهای مواصلاتی استان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند. 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز خاطرنشان کرد: راهداران با نمک پاشی راه ها و برف روبی از بسته شدن محورها پیشگیری های لازم را انجام می دهند.

 

گودرزی در پایان بیان کرد: رانندگان با رعایت نکات ایمنی در مسیر رانندگی در جهت حفظ سلامتی خود و همراهانشان تلاش کنند و برای اطمینان و اطلاع از مسیرها پیش از سفر با شماره ۱۴۱تماس حاصل کنند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی استان البرز تردد بدون زنجیر چرخ زنجیر چرخ محورهای مواصلاتی استان البرز همراه داشته باشند زنجیر چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیرانی گفت: تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس، حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم داریم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال، حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه شاهد ترافیک سنگین هستیم.

شیرانی افزود: ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز، محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان، مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه، محدوده گیلاوند و آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه داریم.

وی با بیان اینکه در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین – رشت تردد روان گزارش شده است، گفت: در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا کمالشهر، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصر آباد تا فرودگاه امام خمینی ترافیک سنگین گزارش شده است.

شیرانی افزود: در محور هراز و آزادراه تهران – شمال بارش باران گزارش شده و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری داریم.

کد خبر 6094965

دیگر خبرها

  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • جاده‌های کرمانشاه از امروز شلوغ می‌شود/رانندگان احتیاط کنند
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • محورهای کرمانشاه لغزنده است
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران