Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین عمل زیبایی تزریق چربی به مچ پا و دست است که هزینه‌های میلیونی به همراه دارد و یکی از عجیب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است.

خبرگزاری میزان - روزنامه خراسان نوشت: همین چند روز پیش بود که خبر فوت جوانی ۳۷ ساله در یکی از کلینیک‌های زیبایی مشهد خبرساز شده بود، اما با این همه، در چند روز گذشته عکس‌هایی از عمل عجیب و غریب زیبایی تزریق چربی به مچ پا و دست در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که حداقل برای ما حیرت انگیز بود و هنوز باورش سخت است که چطور عده‌ای حاضرند پول‌های هنگفتی برای برخی عمل‌ها پرداخت کنند که به هیچ عنوان لزومی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل امروز سعی داریم در کنار بررسی این نوع عمل به چند عمل زیبایی عجیب و غریب هم بپردازیم.

تزریق ۲ میلیونی چربی

در هیچ جای تاریخ داشتن مچ پای چاق از ملاک‌های زیبایی بشر نبوده، ولی امروزه تبدیل به یکی از ویژگی‌های زیبایی در کشور ما شده است که با اضافه کردن چربی به مچ پا و زانو انجام می‌شود.

به گفته یکی از پزشکان که این عمل را انجام داده، در این عمل چربی از بدن خود فرد گرفته می‌شود و بر خلاف پروتز‌ها و ژل‌ها به دلیل داشتن ساختاری شبیه خود بدن، ماندگاری بیشتری دارد و طبیعی‌تر است. با این حال گفته می‌شود مدت ماندگاری این روش زیبایی تا ۱.۵ سال است و باید برای تزریق چربی به پا حدود ۱.۴ تا دو میلیون تومان هزینه کرد و بین ۴ تا ۶ بار در یک ماه تزریق انجام داد. البته به عقیده برخی از کارشناسان این تزریق چربی علاوه بر تاثیر منفی بر سیستم سوخت و ساز بدن می‌تواند آثار ثانویه جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد.

اضافه کردن جواهرات به چشم

درباره این عمل می‌توان گفت جراحان به بهانه زیبایی بیشتر جواهرات خاصی با اشکال مختلف مثل قلب و ستاره و... روی قسمت شبکیه چشم قرار می‌دهند. گفته می‌شود این به یکی از عمل‌های محبوب در شرق آسیا تبدیل شده است و حدود سه هزار دلار هم هزینه دارد. نکته قابل تامل این است که کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند منجر به کوری فرد شود.

کاشتن ال‌ای دی زیرپوست

این عمل را که به عنوان «ایمپلنت سه بعدی» نیز می‌شناسند یکی از عجیب‌ترین عمل‌های زیبایی در جهان است. در این روش با قرار دادن زیورآلات و بعضی اشیای زینتی در زیر پوست باعث برجسته شدن پوست آن قسمت از بدن و نقش بستن شکل آن شیء در زیر پوست فرد می‌شوند. مخترع این نوع روش جراحی فردی به نام «استیو هاوارد» است. به تازگی کاشت ال‌ای دی هم به این موارد اضافه شده که با نزدیک کردن یک آهن ربا به آن روشن و خاموش می‌شود.

بیشتر بخوانید: انتشار تصاویر بیمار در فضای مجازی توسط کلینیک زیبایی

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: عمل جراحی عجیب و غریب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عمل جراحی عجیب و غریب تزریق چربی ترین عمل عمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • زیبایی خیره کننده جزایر ناهموار و منحصر به فرد لوفوتن در نروژ (فیلم)
  • 6 اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه