Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درگذشت جانباز سرافراز و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مرحوم علی اصغر زارعی را تسلیت گفت. خبرگزاری میزان - محمدرضا باهنر در پیامی درگذشت جانباز سرافراز و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مرحوم علی اصغر زارعی را تسلیت گفت.    بسمه تعالی
انّا لله و انّا الیه راجعون
خبر درگذشت جانباز سرافراز و نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، مرحوم دکتر علی اصغر زارعی باعث تاثر و تالم فراوان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آن بسیجی مخلص و سردار تلاشگر عرصه دفاع مقدس سال‌ها عمر شریف خود را دلسوزانه و مخلصانه بر عهدی که با شهدا بسته بود مصروف نمود و امید آنکه امروز با سربلندی به دیدار معبود خویش شتافته است.
اینجانب درگذشت آن برادر گرامی و متعهد را به محضر مقام معظم رهبری، نمایندگان ادوار مجلس، همرزمان و همسنگران وی و عموم ملت شریف ایران بالاخص خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علوّ درجات و برای خانواده محترم ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.   بیشتر بخوانید:  «علی‌اصغر زارعی» درگذشت   انتهای پیام/  برچسب ها: محمدرضا باهنر جامعه اسلامی مهندسین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدرضا باهنر جامعه اسلامی مهندسین علی اصغر زارعی نماینده سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی