Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@16:09:06 GMT

مدیرعامل جدید ایمیدرو منصوب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۴۴۲۰

مدیرعامل جدید ایمیدرو منصوب شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شاتا،  علیرضا رزم حسینی طی حکمی وجیه‌الله جعفری را به عنوان رئیس جدید هیات مدیره و مدیر عامل ایمیدرو جایگزین خداداد غریب پور کرد.

وجیه اله جعفری تا پیش از این مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) بوده است.

پربیننده ترین ریزش بازار فلزات گرانبها همزمان با دیگر بازارهای مالی/ تاثیرپذیری بازارهای مالی از افزایش موارد ابتلا به کرونا شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد ابلاغ شد پیش بینی رشد درآمد سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه با افزایش نرخ دلار نگاهی به بازار فلزات گرانبها در دوره پساترامپ/ آیا طلا سطح ۲هزار دلاری را در هفته جاری فتح می‌کند؟ افزایش قیمت طلا با انتشار داده‌های ضعیف شغلی آمریکا/ ادامه تضعیف شاخص دلار و تقویت بازار فلزات گرانبها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتصاب علیرضا رزم حسینی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سودآوری ۴۸ هزار میلیاردی ایمیدرو در یک سال

بررسی سودآوری برخی شرکتهای بزرگ دولتی نشان می‌دهد در حالی که در سال ۱۴۰۱ بانک مرکزی بیش از ۲۰ همت درآمد داشته سودآوری شرکت ایمیدرو به حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان رسیده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ فهرست سودآورترین شرکتهای دولتی در عملکرد سال 1401 نشان میدهد ایمیدرو نزدیک 50 هزار میلیارد تومان در یک سال سود کسب کرده است.

بانک مرکزی نیز در سال مذکور حدود 23 همت سود کسب کرده است. ملی پتروشیمی کمتر از 20 همت سودآوری داشته است. تهیه و تولید مواد معدنی و ملی نفت نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است با تغییرات صورت گرفته در تغییر ساختار سازمان اموال تملیکی، این سازمان  نیز به جمع 10 شرکت سودآور دولتی اضافه شده است.

این شرکتهای دولتی در یک سال حدود 100 هزار میلیارد تومان سود کسب کرده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • سودآوری ۴۸ هزار میلیاردی ایمیدرو در یک سال
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • افزایش سهم ایران از بازارهای جهانی با تقویت صادرات سفال
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!