Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی ارجمندی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: کاهش در رابطه با مبتلایان و فوتی‌های ویروس کرونا در حوزه سه دانشگاه‌های علوم پزشکی زابل، زاهدان و ایرانشهر وجود دارد.

وی افزود: وضعیت شهرهای سیستان‌وبلوچستان در زمینه ابتلا به کرونا و محدودیت‌ها نسبت به گذشته تغییری نکرده و این شرایط در زاهدان و منطقه سیستان همچنان قرمز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: بسته بودن تالارهای پذیرایی، آرامستان‌ها و منع ترددهای درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح و ورود نکردن خودروها به شهرهای قرمز همچنان جزو محدودیت‌ها و الزامات بوده و باید از سوی تمامی مردم رعایت شود.

وی تصریح کرد: انتظار از مردم این است که همچنان همه این موارد که از سوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌وبلوچستان مطرح شده را کاملا رعایت و به آن پایبند باشند.

ارجمندی خاطرنشان کرد:  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم هم بخش بازار، هم جان مردم آسیب نخواهد دید و مشکلات موجود بر سر راه همه صنوف در همه حوزه‌های مانند حمل و نقل عمومی، بخش‌های شهری و روستایی، کارکنان دولت، دانشجویان و دانش‌آموزان و مجموعه معلمان رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: اگر تمامی مردم پروتکل‌های بهداشتی را به صورت صدرصد رعایت کنند با یاری خداوند آمار رو به کاهش رفته و ضعیت شهرهای سیستان‌وبلوچستان بهتر و به ثبات خواهد رسید.

 سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: اگر در میان مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی عادی انگاری و سهل‌انگاری اتفاق بیافتد این یک مشکل سخت و جبران‌ناپذیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: ویروس کرونا تعارف‌بردار با کسی نیست و انتظار رعایت ملزومات بهداشتی از تمامی مردم نه فقط یک گروه یا شغل وجود دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ویروس کرونا استانداری سیستان و بلوچستان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ویروس کرونا استانداری سیستان و بلوچستان محدودیت های کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا استانداری سیستان و بلوچستان محدودیت های کرونا اخبار کنکور سیستان وبلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: کارکنان پرتلاش کلانتری‌ها در خط مقدم تامین امنیت جامعه قرار دارند و در بررسی‌های بعمل آمده فرماندهی انتظامی استان با اقدامات پیشگیرانه و تامینی پلیس، اثر بخشی آموزش‌های همگانی پلیس، مشارکت‌های مردمی، توجه مردم به توصیه‌های پلیس و اقدامات کنترلی بر سارقان با کاهش ۱۸ درصدی در جمع کل سرقت‌ها در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی همدلی و همکاری را مهمترین عامل موفقیت در انجام ماموریت‌های محوله دانست و افزود: کاهش سرقت‌ها و پیشگیری از جرائم منوط به تلاش مضاعف و جهادی فرماندهان و کارکنان پلیس و مشارکت شهروندان است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، خدمت گذاری به مردم را مدال افتخار برای کارکنان فراجا دانست و یاد آور شد: باید به خود ببالیم در سازمانی خدمت می‌کنیم که خدمت گذاری به مردم یک نعمت الهی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • جانی دوباره درتالاب هامون جازموریان سیستان وبلوچستان