Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@05:10:29 GMT

مصلحت نظام در جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۴۴۷۸

مصلحت نظام در جشنواره فیلم فجر

فیلم سینمایی «مصلحت نظام» به کارگردانی حسین دارابی آماده حضور در جشنواره فجر می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی «مصلحت نظام» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی حسین دارابی آماده حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر می‌شود. این فیلم نخستین تجربه کارگردانی سینمایی حسین دارابی به حساب می‌آید و داستان آن در دهه ۶۰ می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مصلحت نظام» سومین فیلم تولیدشده در باشگاه فیلم سوره است که با بازی فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی و نازنین فراهانی در سکوت خبری جلوی دوربین رفت و هم‌اکنون مراحل فنی را برای حضور در جشنواره فیلم فجر طی می‌کند.

باشگاه فیلم سوره پیش از این فیلم‌های «بیست و یک روز بعد» و فیلم جنجالی «دیدن این فیلم جرم است» را تولید کرده است.

سایر عوامل فیلم عبارتند از مجری طرح و مدیر تولید: کامران حجازی، نویسنده: رضا زهتابچیان، بازنویسی فیلمنامه: حسین دارابی، احمد حیدریان، مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، طراح گریم: شهرام خلج، صدابردار: امیر عاشق حسینی، تدوین: سیاوش کردجان، برنامه‌ریز: افشین رضایی، دستیار اول کارگردان: صالح غربی جوان، جانشین تولید: پیمان حجازی، منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد، فرحناز خسروآبادی، مدیران تدارکات: فرامرز رضایی، حسین لنجابی، عکاس: امید صالحی، مشاور رسانه‌ای: علی مرادخانی، تولیدشده در باشگاه فیلم سوره.

کد خبر 459953

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مصلحت نظام فیلم مصلحت نظام جشنواره جشنواره فیلم فجر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سینما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حسین دارابی مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد

همشهری آنلاین: لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می شود.
آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد.این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

کد خبر 848140 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!