Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار حبیب الله سیاری با صدور پیامی، روز جهانی هواپیمایی را به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تبریک گفت و نوشت: نام ایران در صنعت هوانوردی با وجود تحریم ها با افتخار به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، روز جهانی هواپیمایی را به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

برادر ارجمند؛ امیر سرتیپ خلبان تورج دهقانی زنگنه
معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان هواپیمایی کشوری

سلام علیکم؛
هفدهم آذرماه روز جهانی هواپیمایی فرصت مغتنمی است برای قدردانی از تلاش متخصصان متعهد صنعت هوانوردی به ویژه سازمان هواپیمایی کشوری که با استعانت از الطاف الهی و مجاهدت خالصانه با وجود تمام مشکلات، تحریم ها و تنگناها توانسته‌اند ضمن پیشرفت چشمگیر در صنعت هوانوردی همچنان نام ایران را در این صنعت به افتخار ثبت نمایند و با خدمت رسانی به هم وطنان عزیزمان در پهنه بیکران آسمان، برگ زرین دیگری به افتخارات صنعت هواپیمایی کشور عزیزمان بیافزایند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای صنعت هوانوردی، این روز را به جنابعالی و تمامی همکارانتان در سازمان هواپیمایی کشوری تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر دریادار سیاری دریادار سیاری سیاری سازمان هواپیمایی کشوری صنعت هوانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید حیدر محمدی، در دیدار با معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه با اشاره به وضعیت بازار دارویی و تجهیزات پزشکی در ایران، گفت: یکی از دلایل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی در ایران طی سال‌های اخیر عدم همکاری برخی از کشورها و القای تحریم‌های ظالمانه بوده است.

وی با بیان اینکه امروز ایران به عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در منطقه شناخته می شود، افزود: یکی از مؤلفه های مؤثر برای رقابت در بازارهای صادراتی توجه ویژه به کیفیت است. در کنار تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در کشور سعی کردیم کیفیت این فرآورده‌ها را ارتقا داده و صادرات را به بازار منطقه تقویت کنیم.

محمدی با اشاره به وضعیت مطلوب روابط سیاسی و اقتصادی ایران و سوریه، خاطرنشان کرد: قطعاً به دنبال کمک به تأمین تجهیزات و دارو و حتی انتقال دانش در این زمینه به کشور سوریه هستیم و امیدواریم این کشور نیز در آینده نزدیک بتواند ساختار سلامت خود را بازآرایی کند.

همچنین، «رزان سلوطه» معاون امور دارویی و تجهیزات پزشکی وزیر بهداشت سوریه ضمن تقدیر از همکاری های ایران در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی با کشور سوریه، گفت: به دنبال توافق صورت گرفته در دو سال گذشته موفقیت های خوبی در زمینه های مختلف این همکاری ذکر شده ایجاد شد.

وی افزود: ایران نقش مهمی در خصوص تأمین دارو و تجهیزات پزشکی در بازار سوریه دارد و تقاضا داریم جمهوری اسلامی ایران در تأمین برخی از واکسن های موردنیاز، ما را یاری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایروانی: شروع‌کننده جنگ علیه اسرائیل نبودیم
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • حضور ۲۵۰ جت نیمه سبک آموزشی در ایران/ هیچ جت شخصی مالکیت فردی ندارد
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران