Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@12:21:12 GMT

داور مسابقات سراسری قرآن باشید و جایزه بگیرید

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۴۵۱۹

داور مسابقات سراسری قرآن باشید و جایزه بگیرید

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از شنبه ۱۵ آذرماه کار خود را آغاز کرد.

انتخاب قاری مردمی

این رقابت‌ها امسال به دلیل شیوع کرونا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود و انتخاب قاری مردمی هم از دیگر آیتم‌های اضافه شده به مسابقات امسال است به این صورت که عموم مردم داور مسابقات باشند و برترین قاری را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند از امروز تا ۲۵  آذرماه سال جاری از طریق مراجعه و عضویت در کانال اطلاع‌رسانی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری  قرآن کریم در پیام رسان ایتا به نشانی mosabeghatequran@ و همچنین پایگاه اطلاع رسانی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی quraniran.ir و صفحه این مرکز در ایسنتاگرام به نشانی oghaf.qurani@ پس از مشاهده و استماع تلاوت قاریان این دوره از مسابقات، بر اساس شماره در نظر گرفته شده برای هر قاری بهترین قرائت از نگاه خود انتخاب نمایید و پس از ارسال به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۱۴۰۰۰ یکی برندگان این نظرسنجی باشید.

هدیه ۵ میلیونی به قاری مردمی

به ۲۴ نفر از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی هدایای نفیسی اهدا می‌شود. همچنین ۳۰ آذرماه همزمان با روز میلاد حضرت زینب (س) به بهترین قاری از نگاه مردمی، هدیه ۵ میلون تومانی به همراه تندیس و لوح تقدیر اعطاء می‌شود.

برگزاری مسابقه روزانه پیامکی

برگزاری مسابقه پیامکی هم از دیگر آیتم‌های مسابقات امسال است که طی آن هرشب یک سؤال در خلال برنامه تلویزیونی مسابقات مطرح و علاقه‌مندان می‌توانند گزینه صحیح را به سامانه ۳۰۰۰۰۷۱۱ ارسال کنند. هر شب به ۱۴ نفر هدایایی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا قرآن مسابقات سامانه پیامکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان

به گزارش "ورزش سه"، استفانی فراپارت، داوری که در سال 2019 تاریخ‌ساز شد، بدون شک بدترین سال خود را تجربه می کند. این داور زن 40 ساله فرانسوی در لیست داوران منتخب برای قضاوت دو رویداد مهم ورزشی تابستان امسال قرار نگرفته است و در بازی های المپیک پاریس و یورو 2024 آلمان حضور نخواهد داشت.

"بهترین داور زن جهان" در سال‌های 2019، 2020، 2021 و 2022، بر اساس گزارش IFFHS، علیرغم این واقعیت که بالاتر از هر داور زن در سال های اخیر بوده و اولین زنی بود که برای داوری فینال سوپرجام فوتبال اروپا در سال 2019 منصوب شد، از حضور در مهمترین رویدادهای امسال محروم شده است. او در چند ماه پایانی سال 2023 و شروع سال جدید چند اشتباه تاثیرگذار داشته که برایش تاوان سختی داشت.

فراپارت همچنین اولین زنی بود که یک مسابقه را در رقابت‌های لیگ یک فرانسه قضاوت می‌کرد و در دسامبر 2020، اولین زنی بود که در لیگ قهرمانان اروپا داوری کرد. او همچنین اولین داور زن بود که در جام جهانی 2022 در قطر یک مسابقه فوتبال مردان را قضاوت کرد.

دیگر خبرها

  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • با صرفه جویی در مصرف برق، خودرو جایزه بگیرید
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی