Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:11:35 GMT

انسداد بیش از ۲۵ هزار سیم کارت و گوشی کلاهبرداران

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۴۵۶۹

انسداد بیش از ۲۵ هزار سیم کارت و گوشی کلاهبرداران

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از جرایمی که از فراوانی بیشتری نسبت به دیگر جرایم برخوردار است، کلاهبرداری به روش «کارت به کارت» است.

وی با اشاره به هدف گذاری پلیس آگاهی ناجا برای کاهش این جرم افزود: از ابتدای اجرای طرح مبارزه با کلاهبرداران کارت به کارت، بیش از ۲۵ هزار و ۶۹۴ سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه متعلق به کلاهبرداران مسدود و همین امر، موجب کاهش محسوس وقوع این نوع کلاهبرداری در کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی ناجا در ادامه، اجرای موفق این طرح را نتیجه تلاش شبانه روزی کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری سراسر کشور و همکاری تنگاتنگ و صمیمانه معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور، اداره کل پیشگیری های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دانست و از آنان قدردانی کرد.

سردار قنبری همچنین عنوان کرد: اقدامات شاخص دیگری در حوزه مبارزه با جعل و کلاهبرداری صورت گرفته که در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پلیس آگاهی ناجا قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پلیس آگاهی ناجا قوه قضاییه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پلیس آگاهی ناجا قوه قضاییه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد شمسایی مدیر کل تنظیم مقررات رادیویی شمالشرق و کارشناس حوزه امواج و ارتباطات رادیویی در ویراستی نوشت: معمولا برای خريد يك گوشی تلفن همراهِ جديد به بِرند، مدل، سيستم عامل، قيمت، امكانات، زيبايی، و غيره از آن توجه می کنیم. اما توصیه بهداشت_الکترومغناطیس این است که برای خرید گوشی تلفن همراه، قبل از هر مشخصه، باید از استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه یا همان SAR اطمینان پیدا کرد.

امیر لاجوردی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات در واکنش به این مطلب با انتشار پستی در پیامرسان ویراستی نوشت: «برای گوشی‌های وارداتی و تولید داخل، ارزیابی میزان SAR یا استاندارد تشعشعی گوشی تلفن همراه توسط آزمایشگاه‌های مورد تأیید سازمان تنظیم مقررات انجام می‌شود.»

                                         

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ جاعل سابقه‌دار در کرمانشاه
  • کلاهبرداری میلیاردی با شگرد نفوذ در سفارتخانه‌ ها و اخذ ویزای کشورهای اروپایی
  • کلاهبرداری با شگرد خرید حواله خودرو در کرج
  • کلاهبرداری با اخذ ویزا
  • دستگیری کلاهبرداران اسکیمری ۱۰۰ میلیاردی
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • میزان تشعشعات گوشی تلفن همراه ارزیابی می‌شود