Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری صبح امروز در نشست ستاد کرونا ویژه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: تمامی دستگا‌ه‌ها، ادارت و صنایع باید رابط بهداشتی خود را در اسرع وقت به شبکه بهداشت و درمان شهرستان معرفی کنند.

وی افزود: این رابط به عنوان نیروی انتظامات آن مجموعه خواهد بود و با نصب برنامه موبایلی «ماسک»، آموزش و ارائه دسترسی‌های لازم می‌تواند قبل از ورود ارباب رجوع به مجموعه، مثبت بودن تست کرونای فرد را تشخیص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: بنابراین از ورود افراد دارای تست مثبت به کلیه دستگاه‌ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

نصری ادامه داد: نظارت‌‎ها باید مستمر باشد و با تغییر وضعیت از نارنجی به زرد دچار خوشخیالی نشویم.

وی اضافه کرد: هرکجا از ظرفیت بسیج بهره‌گرفته شده پیشرفت را به ارمغان آورده به همین علت بسیج در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیز دارای نقشی برجسته است تا اهداف مد نظر طرح محقق شود.

فرماندار شهرستان قشم گفت: فرهنگ رعایت قرنطینه باید در جامعه نهادینه شود و بستر لازم برای قرنطینه غیرخانگی افراد دارای فضای مسکونی کوچک در شهرستان فراهم آید.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: اپلیکیشن شهید قاسم سلیمانی قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود و از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست.

او افزود: گروسی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد و مطمئنیم این گفتگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شود و بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم. بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند و ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

کد خبر 848661 برچسب‌ها محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه هسته‌ای - انرژی

دیگر خبرها

  • به احترام دیوید مویس، ورود مدیر فنی وست هم به باشگاه ممنوع شد
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که ... | ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • رتبه بندی داروخانه‌ها براساس شاخص شفافیت
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • داروخانه های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند