Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@13:40:10 GMT

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۷ آذر

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۴۶۴۳

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۷ آذر

باشگاه خبرنگاران: امروز دوشنبه (۱۷ آذر ماه) بازار با افزایش عرضه در اکثر نماد‌ها آغاز بکار کرد.

جدول عرضه وتقاضا بورس و فرا بورس در پیش گشایش

در گروه خودرویی‌ها نماد خساپا با رشد بیش از ۴ درصد در قیمت ۳۳۸ تومان داد و ستد می‌شود. خودرو در محدوده منفی ۱ درصد قرار دارد. خگستر در سقف قیمت روزانه بالای ۵۰۰ تومان دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانکی‌ها در محدوده‌های منفی قرار گرفتند. وتجارت افت ۳ درصدی دارد و در قیمت ۳۸۶ تومان دنبال می‌شود. وبملت در قیمت ۴۳۶ تومان قرار دارد. دی افت ۱ درصد دارد و در قیمت ۵۲۵۰ تومان داد و ستد می‌شود.

در گروه فلزات اساسی نماد ذوب در قیمت ۵۵۹ تومان افت ۳ درصدی را تجربه می‌کند.

فولاد در قیمت ۱۴۳۹ تومان افت ۲ درصد دارد.

فخوز با افزایش تقاضا همراه است و در محدوده مثبت ۳ درصد قرار دارد.

نماد خودرو در یک قدمی سبز پوشی قرار گرفت و در قیمت ۴۲۹ تومان در حال داد و ستد است. خساپا بعد از معاملات ۱ میلیارد سهمی در حال حاضر با صف خرید بیش از ۲۵۰ میلیون سهمی همراه است.

در گروه فرآورده‌های نفتی نماد شپنا در محدوده صفر تابلو و با نوسان مثبت همراه شد و شتران با رشد قیمت همراه شد و در قیمت ۱۵۰۰ تومان دنبال می‌شود. شبریز با صف خرید دنبال می‌شود. شبندر پیشروی ۴ درصدی دارد و در قیمت ۳۲۲۱ تومان داد و ستد می‌شود.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد هزار و ۳۸۰واحدی (۰.۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۴هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۰.۴درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۲۳۴نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۶۳نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۵میلیارد تومان نقدینگی وارد بازار کردند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به پنج هزار و ۱۰۰میلیارد تومان رسید.

منبع: فردا

کلیدواژه: خرید و فروش سهام بورس دنبال می شود داد و ستد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز

ایوب شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: با بررسی و تحقیقات محرمانه و رصد کامل محل اختفا، دو متخلف که اقدام به نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی در مرکز نگهداری خود کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با اخذ حکم از مراجع قضائی و هماهنگی و همکاری لازم با پاسگاه و همکاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در تفتیش و بازرسی از محل مذکور تعداد ۹ قطعه کبک وحشی و ۹ قفس چوبی از متهمین کشف و ضبط شد.

شریفی بیان کرد: عرضه، نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی بدون اخذ مجوز از محیط زیست بر اساس قانون شکار و صید جرم است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

کبک‌ها ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند، در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آنکه آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

کد خبر 6094834

دیگر خبرها

  • در تهران دیگر به ریال و تومان خانه نمی‌فروشند | بیت‌کوین بده خانه بخر! | رونمایی از پدیده عجیب خرید و فروش مسکن در تهران + جزئیات
  • یک درصد آسیب های اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیب‌های اجتماعی رفتار‌های «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • یک درصد آسیبهای اجتماعی رفتارهای «پرخطر» هستند/ غربالگری بیش از ۶.۵ میلیون دانش‌آموز
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز