Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@02:50:40 GMT

انتقاد شدید نماینده خرم آباد از بهاره رهنما

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۴۷۳۷

آفتاب‌‌نیوز :

مرتضی محمودوند در واکنش به صحبتهای اخیر یکی از بازیگران درباره قوم لُر اظهار داشت: در این مقطع حساس امنیتی و بحرانی که مردم سرافراز و بصیر ایران با وحدت و انسجام مثال زدنی خود جانانه مقابل بدخواهان ایستاده اند، نباید به سادگی از کنار این قبیل حرکات بگذریم تا درس عبرتی باشد برای هر کس و ناکسی که عظمت ستودنی ایرانیان اصیل و نجیب را به سخره می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: اصالت تردیدناپذیر، تاریخ سترگ، قدمت چند ۱۰ هزار ساله و فرهنگ غنی قوم لر به عنوان یک تمدن با شکوه بر هیچ کس پوشیده نیست و نیاز به تشریح ندارد.

محمودوند عنوان کرد: به امثال این بی ریشه ها اکیدا توصیه می کنم سرگذشت غرور انگیز و سراسر افتخار بانوان مومن و موحد سرزمینم که همچون پرچمی باعظمت و بر افراشته در طول تاریخ است را مطالعه کنند؛ بانوان افتخار آفرینی همچون سردار بی بی مریم و از همین تبار، بزرگ بانوی شجاع و قهرمان هخامنشی، نجیب زاده انشان بانو "یوتاب" و هزاران شیر زن دیارم که از حیث بزرگی و نجابت کم نظیر هستند.

وی افرود: رزمندگان و شهدای دشمن شکن دفاع مقدس به دست همین مادران تربیت و پرورش یافتند، این یادآوری ها بدان جهت است تا بار دیگر به خود اجازه ندهند نام پرافتخار لُر پارسی تبار را با بی ادبی بر زبان کثیفشان جاری کنند و بدانند که جغرافیای لُر در طول تاریخ مهد پرورش شیرزنان و اَبَرمردانی بوده است که همواره پرچمدار دفاع از وطن و پاسدار تمامیت ارضی ایران عزیز بوده و هستند.

نماینده خرم آباد و چگنی خاطرنشان کرد: پیگیری های قضایی در این خصوص آغاز شده است و اینگونه افراد دون مایه و گستاخ که حتی مایل نیستم نام و نشان حقیر آنان را مکتوب و بر زبان جاری کنم به یاری خداوند متعال و پشتوانه مردم شریف و غیرتمند ادب و تربیت خواهند شد و انتظار می رود که دستگاه محترم قضایی مجازات اینگونه جرایم را با هدف بازدارندگی به انجام رساند.

محمودوند در پایان بیان کرد: اما خطاب به برخی افراد که در قالب گروه ها، موسسات و تشکلهای مردم نهاد خودخوانده خود را لُر معرفی کرده و با طراحی هدفمند به این قبیل موضوعات در جهت اهداف بدخواهان و دشمنان ملت ایران دامن می زنند و موضع گیری هایی مشکوک و هدفمند دارند، با اشرافیت کامل اعلام می کنم که شما نه تنها لُر نیستید بلکه هیچ خط و ربطی هم به این قوم بزرگ ندارید و بدون شک با ایجاد بقالی هایی تحت عنوان فعالیت های اجتماعی درصدد خرید محبوبیت و یا انجام بخشی از طراحی دشمن در جهت ناامنی و آشوب هستید.

 یکی از بازیگران اخیرا در اظهار نظری گفته است «ماشاءالله دخترهای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون لُر» که باعث واکنش قشر عظیمی از مردم و به ویژه هم میهنان لر به این مطلب شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بهاره رهنما نماینده خرم آباد قوم لر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است

کارشناس هواشناسی تاکید کرد فردا به‌جز استان‌های ساحلی دریای خزر، زنجان، قزوین، البرز و تهران که وقوع رگبار پراکنده در آنها دور از انتظار نیست در سایر مناطق کشور بارش‌های قابل‌ملاحظه‌ای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749605

دیگر خبرها

  • توصیه عجیب بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • انسداد سه مقطع از محورهای شریانی هرمزگان
  • انتقاد گزارشگر سازمان ملل از خشونت پلیس آمریکا در اعتراضات دانشگاهی
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • فیلم| هشدار جدی و مهم هواشناسی به مردم؛ بارش باران شدید در راه است
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • انتقاد از سریال «حشاشین» به رسانه‌های عرب‌ زبان رسید
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم