Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: امکان استعلام الکترونیکی کلیه ارزشنامه‌های قدیم و جدید دانش‌آموختگان خارج از کشور که در سازمان امور دانشجویان ارزشیابی شده اند فراهم شد.

به گزارش برنا؛  سید عبدالحمید انگجی، مدیرکل امور دانش آموختگان سازمان امور دانشجویان گفت: کلیه مدارکی که از سال 99 در این اداره کل ارزشیابی شده است دارای QR Code می‌باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی با اسکن QR Code مندرج در گواهینامه موقت (یک سال) و یا ارزشنامه، توسط نرم‌افزارهای QR Code Reader و یا درج کدصحت 20 رقمی در آدرس پورتال سازمان (http://portal.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

saorg.ir ـ قسمت خدمات ـ استعلام کد صحت) می‌توانند مشخصات دانش‌آموخته را در سامانه یاد شده رؤیت نمایند و به راحتی صحت ارزشنامه و یا گواهینامه موقت را استعلام و تأیید یه تحصیلی را به صورت آنلاین مشاهده و اخذ نمایند.

او افزود: برای ارزشنامه‌هایی که قبل از سال 99 بدون درج QR Code صـادر گردیده است دانش‌آموختـه می‌بایست به پورتال سازمان به نشانی http://portal.saorg.ir مراجعه و پس از ثبت‌نام اولیه در قسمت خدمات/ اداره کل ا مور دانش‌آموختگان / دریافت کدصحت ا رزشنامه‌‌های قدیمی خارج از کشور، نسبت به اخذ QR Code اقدام نماید، سپس اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به پورتال یادشده از پخش استعلام کد صحت، نسبت به صحت و سقم ارزشنامه اطمینان حاصل نمایند. ضمناً برای آگاهی از نحوه دریافت تأییدیه تحصیلی و نیز اخذ QR Code توسط متقاضیان، کلیپ آموزشی به نشانی http://portal.saorg.ir/grad-video-help/ پیش‌بینی شده است.

انگجی تاکید کرد: با توجه به موارد یادشده، به هیچ عنوان پاسخگویی کتبی به این قبیل استعلامات (مدارک دارای کدصحت وQR Code ) امکان‌پذیر نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استعلام الکترونیکی ارزشنامه دانش آموختگان امور دانش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد

به گزارش خبرآنلاین،این سازمان اعلام کرده است یک سوم کودکان ۱۱ ساله و بیش از نیمی از نوجوانان ۱۳ ساله در انگلستان مشروبات الکلی مصرف کرده‌اند.

ایسنا در خبری نوشت:«راشا تودی» در این گزارش به نقل از سازمان جهان بهداشت آورده است انگلیس از نظر میزان مصرف الکل در این گروه سنی در میان ۴۴ کشور در صدر قرار دارد.

گزارش جدید سازمان جهانی بهداشت میزان مصرف الکل، سیگار، سیگار الکترونیکی و ماریجوانا در میان کودکان و نوجونان را در کشورهای اروپایی، کانادا و چند کشور در آسیای مرکزی بررسی کرده است.

این سازمان با تاکید بر اینکه مصرف الکل می‌تواند به مغز کودکان آسیب برساند، هشدار داد متاسفانه این امر در بسیاری از کشورهای مورد بررسی عادی شده و سلامت کودکان و نوجوانان نادیده گرفته می‌شود و از کشورها خواست تا اقدامات بیشتری برای محافظت از کودکان در برابر این مواد و نوشیدنی‌های مضر انجام دهند.

تحقیقات نشان می‌دهد که هر چه کودکان زودتر مصرف الکل را شروع کنند، با مشکل جدی‌تری در سنین بالاتر روبرو می‌شوند.

در حالی که این سازمان بهداشتی بین‌المللی از افزایش گرایش کودکان و نوجوانان انگلیسی به مصرف الکل ابراز نگرانی کرده، چند روز پیش نیز مقامات بهداشتی انگلیس نسبت به رشد سرسام‌آور موارد بستری کودکان و نوجوانان در بیمارستان‌های این کشور به خاطر عوارض ناشی از سیگارهای الکترونیکی هشدار دادند.

دکتر «تدروس ادهانوم قبریسوس»، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت نیز پیش‌تر در این رابطه هشدار داده بود: در حال حاضر کودکان و نوجوانان در سنین پایین در برخی کشورهای ثروتمند در دام مصرف سیگارهای الکترونیکی افتاده‌اند و ممکن است که این نسل به نیکوتین گره بخورند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901432

دیگر خبرها

  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • وزیر علوم: دانش آموختگان ما وعده صادق را رقم زدند
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • فراهم شدن تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد