Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید به دلیل خدماتی که وی برای رژیم صهیونیستی انجام داده قدردانی کرد.

وی که در نشست کابینه صحبت می‌کرد، گفت: «از ترامپ به دلیل برسمیت شناختن اورشلیم به عنوان پایتخت اسرائیل قدردانی می‌کنم و سومین سالگرد این اقدام نیز فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از وی به دلیل برسمیت شناختن حق حاکمیت اسرائیل بر جولان تشکر می‌کنم و ملت یهود این را فراموش نخواهد کرد.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی به طرح صلح ترامپ موسوم به معامله قرن نیز اشاره کرد که بر اساس آن بخش‌های دیگری از کرانه باختری به اشغال رژیم صهیونیستی در می‌آمد.

نتانیاهو همچنین از نقش دولت ترامپ در عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و تعدادی از کشورهای عربی نیز قدردانی کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست کابینه با خطاب قرار دادن ترامپ گفت: «به جای در پیش گرفتن سیاست مماشات با کسانی که "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" در تهران سر می‌دهند اقدام به خروج از توافق هسته‌ای خطرناک با ایران کرده و تصمیم گرفتید تا تحریم‌های فلج کننده‌ای علیه آنها اعمال کنید و خطرناک‌ترین تروریست در جهان که قاسم سلیمانی بود را نیز از بین بردید.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی دو روز پیش نیز در یک نشست ویدئو کنفرانسی در «اندیشکده هادسون» تاکید کرد که بازگشت به «توافق ناقص هسته‌ای ایران» اشتباه خواهد بود. 

وی در سخنرانی خود در این اندیشکده آمریکایی افزود: تحت توافق قبلی(برجام) به ایران اجازه داده شده تا سانتریفیوژهای مدرن خود را توسعه دهد و توانایی غنی سازی خود را دو برابر کند که می‌تواند به آنها توان ساخت فوری بمب دهد. 

کد خبر 570734 برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل هسته‌ای - برجام ایران و آمریکا آمریکا - اسرائیل قاسم سلیمانی آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو ایران و اسرائیل هسته ای برجام ایران و آمریکا آمریکا اسرائیل قاسم سلیمانی آمریکا دونالد ترامپ نخست وزیر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت

نخست وزیر اسرائیل در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا به رایزنی درباره حمله احتمالی به «رفح» در جنوب نوار غزه پرداخت و تاکید کرد که هرگونه توافقی که شامل پایان جنگ در غزه باشد را نخواهد پذیرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا که به منظور رایزنی با مقامات اسرائیل در اسرائیل به سر می‌برد، امروز با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در این باره اعلام کرد: نتانیاهو به بلینکن گفت هرگونه توافقی را که شامل پایان جنگ باشد، نمی‌پذیرد.

طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو به بلینکن گفته است که اگر حماس شرط پایان جنگ را رها نکند، توافقی حاصل نمی‌شود و ارتش رژیم صهیونیستی به رفح حمله خواهد کرد.

بلینکن پیش از این نیز با «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات آتش‌بس و توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

وزیر امور خارجه آمریکا در چارچوب سفر منطقه‌ای خود برای پیگیری و بررسی مذاکرات آتش‌بس در غزه، سه‌شنبه شب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.

وزیر امورخارجه آمریکا از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه چندین بار به اراضی اشغالی سفر کرده است.

«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به تحرکات واشنگتن در زمینه آتش‌بس در نوار غزه، دلیل این اقدامات را تحولات داخلی آمریکا و هراسی دانست که انقلاب دانشجویان به جان دولتمردان واشنگتن انداخته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • معاریو: نتانیاهو واقعی‌ترین خدمتکار بن گویر است
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن: هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • نتانیاهو خطاب به بلینکن : هیچ توافقی برای پایان جنگ در غزه را نخواهم پذیرفت
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است