Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورشمسی اظهار کرد: انشاالله خدا توفیق دهد بتوانیم زیبایی زندگی شهدا را درک کنیم و این زیبایی را طی کنگره 4 هزار شهید استان یزد در ساحت زندگی مردم استان یزد جاری و ساری کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد شب گذشته در آیین افتتاحیه جشنواره مجازی اوج هنر ویژه کنگره ۴ هزار شهید استان یزد اظهار کرد: امیدوارم امسال اوج تجلی هنر قدسی را با تلاش هنرمندان متعهد استان یزد شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: امسال یک رویداد ارزشمند به نام  کنگره ۴ هزار شهید استان یزد در حال وقوع است و وقتی میدان، میدان  شهدا می شود همه عناصر ارزشمند پا به  میدان می گذارند.

پورشمسی افزود: در اثر حیات طیبه شهدا در جامعه همه ظرفیت‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و هنری بروز و ظهور  می کند. در زمان  دفاع مقدس در برابر استکبار با  آن هیمنه مقاومت کردیم، در سخت ترین شرایط اقتصادی جنگ را اداره کردیم و در  همان شرایط هنرمندان بزرگی چون شهید آوینی را در عرصه شاهد بودیم.

وی با  اشاره به  برگزاری کنگره ۴ هزار شهید استان یزد تاکید کرد: برنامه پیشنهادی استان یزد برای برگزاری کنگره ۴ هزار شهید به  قدری ارزشمند بود که سردار سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین به سایر فرماندهان سپاه استانی توصیه کردند جهت کسب تجربه و تغییر شیوه کنگره چه در شرایط کرونایی و چه در شرایط عادی از تجربه یزد به عنوان یک تجربه فاخر استفاده کنند. این نشان دهنده فکر و اندیشه یزدی هاست.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: امیدواریم که این کنگره یک حرکت جدید و رو به جلوی فرهنگی، اقتصادی و هنری باشد.

 وی تاکید کرد:  اطمینان داریم هنرمندان ما وقتی پا به میدان بگذارند با تلاش فراوان هنر قدسی را به نمایش می گذارند. انشاالله خدا توفیق دهد بتوانیم زیبایی شهدا را درک کنیم و این زیبایی را در ساحت زندگی مردم استان یزد جاری و ساری کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار شهید استان یزد کنگره ۴ هزار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حملات ارتش رژیم اسرائیل به نوار غزه  طی 24 ساعت گذشته 47 فلسطینی دیگر شهید و 61 تن دیگر نیز مجروح شدند.

براساس این بیانیه، شمار شهدای نوار  غزه از هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 34 هزار و 535 شهید و شمار مجروحان نیز به 77 هزار و 704 نفر افزایش یافته است.

در این بیانیه با اشاره به وجود اجساد زیر آوارها و کنار جاده‌ها تصریح شد که تیم‌های پزشکی و مسئولان دفاع مدنی به‌دلیل ممانعت نیروهای رژیم اشغالگر نمی‌توانند به پیکرهای برسند.

دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که تخمین زده می شود بیش از 10هزار شهروند فلسطینی از ابتدای تجاوز به غزه تا کنون زیرا آوار ساختمان های ویران شده مدفون شده اند.

دفاع شهری نوار غزه تأکید کرد که تلنبار شدن هزاران پیکر شهدای حمله وحشیانه اسرائیل به غزه  با فرا رسیدن فصل گرم شروع به شیوع بیمارهای و وبا شده است.

دفاع شهری غزه تصریح کرد که کار بدون تجهیزات لازم برای بیرون کشیدن پیکرهای هزاران شهید یک تا سه سال طول می کشد.

 

دیگر خبرها

  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»