Web Analytics Made Easy - Statcounter

انصارالله یمن با اشاره به حملات گسترده هوایی عربستان به فرودگاه صنعا هدف از این اقدام را فریب افکار عمومی دانست.

به گزارش برنا، «خالد الشیف»، مدیرکل فرودگاه صنعا، ابراز امیدواری کرد که سازمان ملل حداقل موضع مشخصی در مورد بستن این فرودگاه به روی پروازهای بشردوستانه داشته باشد.

وی ائتلاف عربی به رهبری عربستان را مسؤول هدف قرار دادن مکرر فرودگاه و نابودی آن از طریق حملات هوایی معرفی کرد و افزود که ممنوعیت پرواز از طریق فرودگاه وضعیت انسانی در یمن را تشدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشیف ادعای استفاده انصارالله یمن از امکانات فرودگاه بین المللی صنعا برای اهداف نظامی را رد کرد و ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی را به فریب و دروغ گویی برای توجیه هدف قرار دادن فرودگاه از طریق حملات هوایی متهم کرد.

وی ادامه داد که این ادعای متجاوزان موضوع جدیدی نیست و با این کار برای گمراه کردن افکار عمومی جهان دنبال توجیه هدف قرار دادن مکرر فرودگاه هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انصارالله یمن فرودگاه صنعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند

وحید اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر از اعزام ۸۵ زائر گیلانی به سرزمین وحی خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز زائران گیلانی از تهران به سمت جده پرواز کردند.

وی با بیان اینکه طول این سفر معنوی برای این زائران ۱۰ روزه است، افزود: زائران پنج روز در مدینه منوره و پنج روز در مکه مکرمه استقرار می‌یابند و پس از آن به مقصد فرودگاه بین‌المللی امام (ره) در تهران حرکت می‌کنند.

اسکندری ادامه داد: زائران گیلانی حج تمتع نیز در قالب چهار کاروان شامل ۲ کاروان با ظرفیت هر کدام ۹۵ نفر و ۲ کاروان نیز ۱۲۰ و ۱۳۵ نفر سوم خرداد ماه امسال با ۲ پرواز از فرودگاه سردار جنگل رشت عازم خواهند شد.

مدیر حج و زیارت گیلان تصریح کرد: یک کاروان از زائران حج تمتع به تعداد ۱۸۵ نفر نیز هفتم خردادماه از فرودگاه بین‌المللی امام (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.

وی گفت: ۶۳۰ نفر زائر حج تمتع امسال از گیلان را ۳۵۹ زن و ۲۷۱ مرد تشکیل می‌دهند که از شهرستان‌های رشت، تالش، آستارا، لاهیجان، رودسر، لنگرود، بندرانزلی، آستانه‌اشرفیه، صومعه‌سرا، فومن، رودبار، خمام، املش و سیاهکل هستند.

کد خبر 6089949

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ