Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@10:40:53 GMT

با نسل جدید درب فلزی آشنا شوید!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۵۴۶۵

با نسل جدید درب فلزی آشنا شوید!

استفاده از درب فلزی خاص و شیک، یکی از راه های عالی برای دکوراسیون نمای بیرونی ساختمان و زیباتر کردن آن است.

در خانه های قدیمی و با معماری معمولی، استفاده از درب فلزی با طرح خاص منحصر به فرد، می تواند نمای خانه را کلا تغییر دهد و ظاهر لوکس تر و شیک تری به خانه شما بدهد. پس اگر می خواهید مهمانان و رهگذران با دیدن خانه شما شگفت زده شوند و از زیبایی آن تعجب کنند، به درب شیک و لاکچری در ورودی خانه خود فکر کنید!

این روزها استفاده از درب فلزی با طرحهای خاص و متفاوت در ساختمانهای اداری، مسکونی، برجها، مراکز تجاری، نمایشگاه ها، ویلاها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بسیار رایج شده است.

این درب ها، از نظر ایمنی بسیار قابل قبول هستند؛ زیرا ضریب امنیت بالایی دارند و عبور از آنها کار سختی است. استحکام و دوام این درب ها نیز بالا است و به همین دلیل جزو بهترین گزینه ها برای ورودی ساختمان به شمار می آید.

اگر درب فلزی با طرحهای شیک و لوکس آماده شود، جذابیت خاصی به ساختمان شما می دهد و هم برای ساکنین ساختمان و هم برای رهگذران جالب توجه و جذاب است.

کاربرد های درب فلزی
درب فلزی، کاربردهای زیادی دارد و به همین دلیل است که تنوعشان نیز بالاست. از جمله انواع آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

درب ورودی آپارتمان درب ویلایی درب حیاط و نفررو در آپارتمان درب پارکینگ یک لنگه و دو لنگه درب آهنی مناسب برای باغ درب آهنی مناسب برای کارخانه و کارگاه درب ورودی حیاط مجتمع اداری و تجاری دروازه شهرک های صنعتی و مسکونی درب ورودی نمایشگاه و موزه

به همین دلیل در بسیاری از موارد می توان از این درب ها استفاده کرد.

مقاومت و طول عمر بالای درب فلزی

درب فلزی، استحکام و مقاومت بالایی در برابر سرما، گرما، زنگ زدگی و رطوبت دارد و روی آن به راحتی خط و خش نمی افتد؛ بنابراین از بهترین گزینه های برای درب ورودی مجتمع های مسکونی و درب پارکینگ است.

درب فلزی را می توان روی دربهای نفر رو یا دربهای دولنگه نصب کرد. با نصب این درب ها در ساختمانهای اداری، تجاری و برجها می توان به راحتی، جلوی ورود سارقان را گرفت و محیط امن‌تری برای زندگی و کار داشت.

انواع مدلهای درب فلزی

تنوع طرحهای درب فلزی نیز بسیار زیاد هستند و ظاهرشان به نوعی طراحی می شود که برای انواع سلیقه های مختلف و مکانهای مختلف قابل استفاده باشند.

از نظر سبک معماری و طراحی، درب حیاط فلزی با طرحهای زیر ساخته می شوند که بسیار خاص هستند:

 طرح چوب درب ورودی ترکیبی از فلز و چوب ترمووود  فرفورژه  مدرن  مینیمال  طرح سنتی و قدیمی  مینیاتوری  کلاسیک  CNC  طرح ترک برای درب ورودی حیاط خود، کدام مدل درب فلزی را انتخاب کنید؟

وقتی می خواهید درب حیاط یا ساختمان خود را انتخاب کنید، معمولا بین طرحهای متنوع این دربهای فلزی سردرگم می شوید؛ زیرا تنوع طرحهای درب فلزی بسیار زیاد است. به همین دلیل، در این قسمت با ویژگی های هرکدام از مدلهای درب حیاط آشنا خواهید شد و می توانید راحت تر بین مدلهای درب آهنی انتخاب کنید.

درب فرفورژه: برای ساخت دربهای فرفورژه از قطعات فلز یا چدن استفاده می شود و ظاهر پیچیده تری دارند. افرادی که دوست دارند روی درب ورودی حیاط خانه خود، طرح گل و بوته و نقشهای زیبا وجود داشته باشد، می توانند در آهنی فرفورژه را سفارش دهند. مدلهای متنوع درب فرفورژه در ایران ساخته می شود و به عنوان درب فلزی حیاط در ساختمانهای مسکونی بسیار پرکاربرد هستند. درب مدرن: دربهای آهنی مدرن ساده هستند و جزئیات کمی دارند. درهای مدرن برای درب ورودی حیاط یا ورودی اداره ها و سازمانها مناسب هستند. درب با طرح ترک: در فلزی با طرح ترک، سرشار از نقشهای ریز، گلهای فرفورژه و ریزه کاری است. هنگام مشاهده در فلزی با طرح ترک، قوس های زیبا و چند لایه را زیاد مشاهده می کنید. به دلیل همین جزئیات و ظریف کاری ها است که قیمت در آهنی طرح ترک از دربهای فلزی مدرن و ساده گران تر است. درب لوکس و سلطنتی: در فلزی مدل سلطنتی بیشتر برای ویلاها و مجتمع های لوکس استفاده می شود و ظاهر بسیار خاصی دارد. قوس های زیبا، گلهای ریخته گری شده، نقش های ریز و ظریف کاری های هنرمندانه در درب آهنی سلطنتی بسیار دیده می شود. شکل ظاهری درب آهنی طرح ترک و درب آهنی سلطنتی به هم شباهت دارد. درب CNC: درب فلزی CNC نیز طرح های بسیار پیچیده ای دارد و بسیار خاص است. این مدل دربها برای افرادی مناسب است که به طرحهای خاص درب ورودی حیاط علاقه دارند. طرحهای سفارشی: البته مدلهای درب آهنی به همین طرحها ختم نمی شود و شما می توانید برای درب ورودی حیاط یا ساختمان خود، از درب های سفارشی استفاده کنید. دربهای سفارشی، جزئیات و ریزه کاری های زیادی دارند و قیمتشان نیز با مدلهای ساده درب آهنی فرق دارد. طرحهای سفارشی برای درب مجتمع مسکونی و خانه های ویلایی بسیار پرطرفدار است و باعث جذابیت و خاص بودن درب ورودی آپارتمان، باغ یا ویلا می شود.

شما می توانید طرحی لوکس و جذاب را برای درب ورودی آپارتمان یا ویلا انتخاب کنید و سفارش دهید.

با سفارش درب آهنی با طرح زیبا و جذاب، هم نمای ساختمان شما زیباتر می شود و هم امنیت ساختمان خود را بالا می برید و آن را ضدسرقت می کنید.

معرفی یک مرکز عالی برای سفارش درب فلزی

یکی از بهترین مراکز برای سفارش در، کاوه کمپانی است که می تواند بهترین و زیباترین مدل در فلزی را با مناسب ترین قیمت برای شما آماده کند.

در وب سایت کمپانی کاوه https://kaveh-company.com/، شما می توانید انواع مدلهای درب حیاط آهنی را مشاهده کنید و با نمونه کارهای کمپانی کاوه آشنا شوید. پس از دیدن نمونه عکس های درب منزل، می توانید برای انتخاب درب حیاط خود تصمیم گیری کنید و با توجه به سلیقه خود، طرح درب آهنی موردنظر خود را انتخاب کنید.

دوست دارید درب خانه شما بسیار زیبا، خاص و ایمن باشد؟

پس همین حالا به وب سایت گروه صنایع فلزی کاوه سر بزنید و یا با شماره تلفن  ۰۲۱۲۸۴۲۱۵۷۵ تماس بگیرید تا کارشناسان ما بصورت رایگان به شما مشاوره بدهند و در صورت نیاز به صورت رایگان مکان شما را بصورت حضوری کارشناسی نمایند و در حیاط خانه خود را با قیمت عالی، کیفیت فوق العاده و طرح زیبا سفارش دهید و در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

۲۱۲۱

کد خبر 1463578

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برای درب ورودی همین دلیل درب فلزی انتخاب کنید فلزی با طرح درب ها درب حیاط درب آهنی طرح ترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی

کتاب «ممل تهرونی» که از سوی نشر جمال منتشر شده، سری به دوران حکومت پهلوی می‌زند و نوجوان امروز را با بخشی از تاریخ کشور در آن دوران آشنا می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کتاب «ممل تهرونی» از جمله آثار نشر جمال در حوزه ادبیات انقلاب برای گروه سنی کودک و نوجوان است. این اثر که به قلم سیدسعید هاشمی نوشته شده، تلاش دارد با بیان خاطراتی از دهه 60، پیوندی میان نوجوان امروز با ماجراهای سال‌های حکومت پهلوی برقرار کند. در معرفی این اثر آمده است: داستان کتاب «ممل تهرونی» دربارهٔ پسری به نام ممل است که در دههٔ 60 روایت می‌شود. در این کتاب نوجوانان با اتفاقاتی که کودکان و نوجوانان در آن دهه با آن‌ها مواجه می‌شدند و خاطراتی که پدر و مادرشان در آن دوره داشتند، آشنا می‌شوند.

فاطمه شه‌روش، فعال حوزه کتاب، در یادداشتی که به معرفی این کتاب پرداخته و برای انتشار در دسترس تسنیم قرار گرفته، نوشته است:

ممل یک پسربچه‌ هفت‌هشت ساله است. پدر ممل اعتقاد دارد تابستان‌ها وقت بچه در تهران تلف می‌شود. برای همین او را می‌فرستد قم پیش پدربزرگ و مادربزرگش. پدربزرگ ممل حجره‌دار است و هر روز ممل را با خودش می‌برد بازار؛ اما هنوز چند روزی از اقامت ممل در قم نگذشته که اتفاقات عجیب و غریبی در کوچه‌پس‌کوچه‌های محل رخ می‌دهد. سروکله غریبه‌ای در شهر پیدا شده که می‌رود سراغ دختربچه‌ها و زن‌ها. طلاهایشان را می‌دزد و اگر مقاومت کنند بهشان آسیب می‌زند. تلاش مادربزرگ و پدربزرگ ممل برای دور نگه داشتن ممل از مهلکه بی‌فایده است.

ممل همه چیز را فهمیده و از اینکه به تنهایی به کوچه و خیابان برود، می‌ترسد. از طرفی صدای مردم شهر به گوش پاسبان‌ها و کلانتری نمی‌رسد. وقتی ریش‌سفیدها همراه آقابزرگ، پدربزرگ ممل، به کلانتری می‌روند تا از این اوضاع شکایت کنند، ستوان اینطور جوابشان را می‌دهد: «اگه امنیت ندارن، نذارید بیان توی کوچه. مقصر خود شما هستید. ما داریم تمام تلاش خودمون رو می‌کنیم. الان هم بی‌کار نیستیم. اعلی‌حضرت تازه به کشور برگشتند و ما می‌خواهیم یک جشن در شهر قم برگزار کنیم... حالا که خدا رو شکر خیانت مصدق و کاشانی برملا شد و اعلی‌حضرت به کشور برگشتن، ‌به جای تشکر و قدردانی، اومدید لیچار می‌گید؟»

چرا نوجوان ایرانی هری‌پاتر می‌خواند، اما کتاب ایرانی نه؟

ممل عکس محمدرضا شاه و  و تیمسار زاهدی را در اتاق ستوان می‌بیند و بو می‌برد که قضیه قرار نیست به این سادگی‌ها حل شود. به این ترتیب نویسنده از دید ممل به گوشه‌ای مبارزات مردم با رژیم حاکم و تلاش‌هایشان برای گرفتن حق اشاره می‌کند.

از آنجا که داستان در شهر قم دنبال می‌شود،‌ مخاطب با شخصیت‌های مذهبی و سیاسی آن دوره نظیر آقانجفی و آیت‌الله بروجردی نیز آشنا می‌شود. از محله‌های قم نظیر چهارمردان و باجک نیز بارها در کتاب اشاره شده که آن را برای خوانندگان این شهر خواندنی‌تر و جذاب‌تر می‌کند.

حرف‌های درگوشی مردم کوچه‌وبازار و نوع برخوردشان با مأموران حکومتی به گونه‌ای در کتاب بیان شده است که مخاطب را به خوبی با شرایط سیاسی و اقتصادی و اجتماعی آن زمان آشنا کرده تا به طور غیرمستقیم به بی‌کفایتی حاکمان این برهه تاریخی پی ببرند.

ممل تهرونی یک رمان 159 صفحه‌ای است که پسربچه‌های بزرگتر از 9 سال از خواندنش لذت خواهند برد و به راحتی می‌توانند خودشان را جای شخصیت قهرمان داستان بگذارند. آنها باید با دقت داستان را بخوانند تا بتوانند حدس بزنند،‌ کدام یک از شخصیت‌های کتاب مظنون اصلی است و همه آتش‌ها از زیر سر او بلند می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • با سریع‌ترین روش‌های کاهش وزن آشنا شوید
  • با خانواده توماج صالحی آشنا شوید+عکس‌وفیلم
  • (ویدئو) حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیاط یک خانه‌!
  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • با این حیاط خلوت چه کنیم؟!
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید