Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@17:30:40 GMT

حقوق کارگران در سال ۲بار افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۵۴۶۸

حقوق کارگران در سال ۲بار افزایش یابد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش حقوق کارگران و کارمندان هر ساله باید بر اساس قانون و میزان تورم سالیانه افزایش پیدا کند ،گفت :با توجه به اینکه در سال های گذشته  تورم در سال چندین بار افزایش پیدا کرده است لازم است همراه با افزایش این  تورم حقوق کارگران نیز افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اخیراً به دولت پیشنهاد داده ایم که افزایش حقوق کارگران و کارمندان در سال دو بار انجام شود، ادامه داد : پیشنهاد داده ایم  که دوبار یعنی شش ماهه اول و 6 ماهه دوم سال جلسات کارگران، کارفرمایان و نماینده دولت برگزار و بر اساس تورم حقوق ها افزایش پیدا کند.

 نماینده گرمی در مجلس با بیان اینکه تورم در کشور  هفتگی و یا روزانه افزایش پیدا می‌کند، اضافه کرد: بر اساس همین موضوع پیشنهاد داده‌ایم که حقوق کارگران نیز سالیان دو بار افزایش پیدا کند که دولت هنوز پاسخی به این پیشنهاد مجلس نداده است.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه اگر دولت موضوع افزایش دو بار در سال حقوق کارگران و کارمندان را نپذیرد نمایندگان مجلس طرحی را در این زمینه ارائه خواهند کرد، اظهار داشت: این موضوع فعلا در حد کارشناسی و طرح اولیه است و باید با چکش کاری های لازم موضوع را قطعی کنیم.

پربیننده ترین گیرندگان بسته حمایت معیشتی «یارانه جدید» می‌گیرند ۳میلیون خانواده فقیر ایرانی هیچ تراکنش بانکی ندارند/ مخالفت ضمنی شورای نگهبان با طرح تامین کالاهای اساسی با بودجه۱۴۰۰ از اشتغال کشور محافظت می‌کنیم/ مجلس نباید در اجرای بودجه دخالت کند متقاضیان وام یک میلیونی چگونه ثبت نام کنند؟ جزییات پرداخت وام قرض الحسنه یک میلیونی/ بانک‌ها با نصف کارکنان فعالیت دارند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: تورم حقوق کارگران حقوق کارگری حقوق کارکنان حقوق کارگر ولی اسماعیلی حقوق کارگران 1400 سهام عدالت افزایش پیدا حقوق کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد

ایسنا/هرمزگان دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: با پیگیری‌های انجام شده و مبتنی بر دو راهبرد اعتماد و مشارکت، کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان امروز (هشتم اردیبهشت ماه) در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های بیت مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) تعداد برادران اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری از دو نفر به پنج نفر افزایش پیدا کرد که نشان دهنده راهبرد نظام اسلامی یعنی اعتماد و مشارکت است.

وی با اشاره به دخالت‌ کشورهای مختلف در امور حکمرانی کشور در دوران طاغوت، اظهار کرد: در خاطرات علم و سایر مسئولین زمان شاه به وضوح حضور سفرای کشورهای مختلف در عرصه حکمرانی و گزارش‌گیری از مسئولین ذکر شده که با شرایط اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران قابل پذیرش نیست.

وی عنوان کرد: امروز لشکر دشمن با تمام توان در برابر جبهه اسلام قد علم کرده و باید بدون توجه به زبان و دین در مسیر خداوند و مسیر رسول خداوند گام برداریم که قطعا در پرتوی جامعه اسلامی شیرینی‌های این مهم به مردم چشانده خواهد شد.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی، با اشاره به تائید و تاکید راهبردهای مرکز اسلامی توسط مقام معظم رهبری، بیان کرد: اعتماد به طرفین یک اصل در وحدت است. ما به جامعه اهل سنت اعتماد داریم و از این ظرفیت نهایت استفاده را خواهیم برد.

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفیان تصریح کرد: برای اولین بار مدیر مرکز اسلامی کردستان را یک فرد اهل سنت منصوب کردیم؛ چراکه ۸۰ درصد منطقه را اهل سنت تشکیل داده بود. در سایر استان‌ها نیز از جامعه اهل سنت در جایگاه‌های معاون و مدیر میانی استفاده خواهد شد که نشان دهنده اعتماد موجود میان جامعه اسلامی است.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: حجت‌الاسلام باوقار مدیر سابق مرکز اسلامی از امروز به عنوان مشاور دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس دینی اهل سنت منصوب خواهند شد تا کمی از فعالیت اجرایی فاصله بگیرند و اقدام به تولید فکر و اندیشه در حوزه‌های کلان اجتماعی و فرهنگی کنند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه به کانال ۲۹ رسید
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه ‌به کانال ۲۹ رسید
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • نبود کمیته‌های حفاظت فنی و بازرسان عامل ازدیاد حوادث کار
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است