Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیگیری‌هایی در رابطه با یافتن سرنخ‌هایی انجام شده است و خوشبختانه این پیگیری‌ها موفقیت آمیز بوده و توانسته‌ایم سرنخ‌هایی در رابطه با ترور شهی فخری زاده پیدا کنیم، اما هنوز هیچ عامل یا کسی که مرتبط با این ترور باشد دستگیر نشده است.

سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، درباره چگونگی نحوه به شهادت رسیدن دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده، اظهار کرد: ابتدا باید گفت که اصلاً کشوری به نام اسرائیل در این کره خاکی وجود ندارد از این رو رژیم صهیونیستی یک کشور جعلی است، ولی متاسفانه با کمک قدرت‌های بزرگ این کشور جعلی ایجاد شود که در این ۷۰ سال از عمر خود خباثت و کشتار را در منطقه رواج داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نمونه بارز خباثت این رژیم جعلی ترور دانشمندان هسته‌ای ایران است که نمونه عینی آن ترور ناجوانمردانه شهید عزیز محسن فخری زاده است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: تیرباری که در عملیات ترور شهید فخری زاده استفاده شده بود یک تیربار هوشمند و کنترل از راه دور بوده و این تیربار به وسیله ماهواره هدایت می‌شده است.
فدوی با بیان اینکه فاصله تیربار تا شهید فخری زاده بسیار کم بوده است، تصریح کرد: این تیربار هوشمند از طریق ماهواره هدایت و عملیاتی شده بود که هنوز مشخص نشده است این تیربار از کدام کشور همسایه هدایت می‌شده است و به زودی مشخص خواهد شد.
وی بیان کرد: شهید فخری زاده در سنوات گذشته جزو لیست ترور‌های رژیم صهیونیستی بوده و حتی نام این شهید بر سر زبان‌های نخست وزیران رژیم صهیونیستی از جمله بنیامین نتانیاهو و اولمرت بوده که این نشانگر این موضوع است که شهید فخری زاده برای دشمنان کاملاً یک شخص شناخته‌شده‌ای بوده است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیگیری‌هایی در رابطه با یافتن سرنخ‌هایی انجام شده است و خوشبختانه این پیگیری‌ها موفقیت آمیز بوده و توانسته‌ایم سرنخ‌هایی در رابطه با این ترور پیدا کنیم، اما هنوز هیچ عامل یا کسی که مرتبط با این ترور باشد دستگیر نشده است.
فدوی تاکید کرد: کارشناسان امنیتی دریافته‌اند که انفجاری که در صحنه صورت گرفته شده بود برای از بین بردن ابزار و مدارک ترور بوده و هیچ ارتباطی با ترور شهید فخری زاده نداشته است و تنها وسیله‌ای که توانسته است شهید فخری‌زاده را ترور کند همان تیربار هوشمند الکترونیکی بوده است.
وی افزود: 11 محافظ در صحنه ترور حضور داشتند و هیچ مهاجمی در آن صحنه وجود خارجی نداشته است و این که بیان می‌شود مهاجمانی که در آن صحنه حضور داشتند این روایت غلط است، زیرا افراد حاضر تماماً محافظین شهید فخری زاده بوده‌اند که شاید به اشتباه تلقی بر مهاجم بودن آن افراد شده باشد   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ترور رژیم صهیونیستی سردار فدوی ایران شهید محسن فخری زاده جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هایی در رابطه شهید فخری زاده سرنخ هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش

دریافت 39 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مهر، شهید محمد شفیع فیضی زاده با آغاز دوران جنگ تحمیلی از طرف سپاه ایلام به جبهه اعزام و در عملیات والفجر ۳ در مهران در تاریخ ۱۳۶۲/۵/۸ بر اثر اصابت ترکش و گلوله مستقیم دشمن به شهادت رسید.

کد خبر 6092200

دیگر خبرها

  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • آقا معلم در لیست ترور!
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • آشنایی با زنان عارفی که مردان دانشمند از محضرشان درس گرفتند
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • امیر فخری: کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی