Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران ،درباره تاثیر پایان برخی از محدودیت‌ها بر ترافیک تهران گفت: از روز شنبه ما شاهد افرایش حجم سفر‌های درون شهری در سطح معابر شهر تهران بودیم که درمواردی هم منجر به افزایش ترافیک شده بود که بخشی از این موضوع هم مربوط بارندگی‌ها و کاهش سرعت در معابر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه محدودیت‌های تردد از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد لغو نشده و همچنان پابرجاست، گفت: بعضی از شهروندان تصور می‌کنند که محدودیت‌های تردد در این ساعات لغو شده در حالی که این روند ادامه دارد و باید رعایت کنند. در غیر اینصورت از سوی ماموران پلیس جریمه خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ نسبت به مخدوش کردن پلاک در ساعات ممنوعه تردد نیز هشدار داد وگفت: رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن پلاک خودرویشان کنند علاوه بر اینکه مرتکب تخلف شده اند، مجرم نیز هستند و به دادسرا معرفی خواهند شد. پلیس نیز با حساسیت ویژه بر مخدوش کردن پلاک و نیز هرگونه تغییر در ارقام پلاک خودرو نظارت دارد.

بهرام آبادی در پایان از مردم خواست که از انجام تردد‌های غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا محدودیت تردد پارسی خبر کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید

به گزارش خبرآنلاین، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ایجاد محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود:از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902624

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • درخواست پلیس از تهرانی‌ها؛ وارد این اتوبان نشوید
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران