Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امیرکبیر با تاکید براینکه ظرفیت خوابگاه های این دانشگاه ۲۵ درصد رشد یافته است، گفت: برنامه داریم ظرفیت خوابگاه های متاهلی نیز تا  ۵۰ درصد افزایش یابد. 

به گزارش ایسنا،  دکتر سیاوش خرسندی در مراسم افتتاح پروژه تعمیرات و بازسازی خوابگاه شهید عبدالحسین ناجیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر  گفت: این خوابگاه متشکل از سه ساختمان بود که در روند بازسازی و تعمیرات این سه ساختمان به یکدیگر متصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مجموعه خوابگاهی حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان دختر تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اسکان دارند که با براساس بازسازی و تعمیرات صورت گرفته ۳۰ درصد به ظرفیت این خوابگاه افزوده شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: همچنین با اجرای این پروژه به سرانه فضای فیزیکی هر دانشجو این خوابگاه یک متر مربع افزوده شده است.
دکتر خرسندی افزود: این مجموعه خوابگاهی با کمک خیرین دانشگاهی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و سازمان اموردانشجویان تعمیر و بازسازی شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه امیرکبیر، وی عنوان کرد: هزینه اجرای این پروژه حدود ۲.۳ میلیارد تومان بود و اجرای آن ۴/۵ ماه به طول انجامید.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: براساس برنامه راهبردی دانشگاه تاکنون ظرفیت خوابگاه های دانشگاه ۲۵ درصد رشد یافته است که برنامه داریم ظرفیت خوابگاه های متاهلی ۵۰ درصد افزایش یابد.

دکتر حسین عسکریان دبیر ستاد خیرین وزارت علوم نیز در این مراسم گفت: برنامه داریم با حضور وزیر علوم و به صورت وبیناری پروژه های متعدد خوابگاهی که با کمک خیرین و صندوق رفاه وزارت علوم در دانشگاه های مختلف کشور بازسازی و نوسازی شده اند افتتاح کنیم.

وی افزود: این پروژه ها در دانشگاه های بزرگ و کوچک هستند.

انتهای پیام


 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه اميركبير خوابگاه های متاهلی ساخت خوابگاه های دانشجویی ظرفیت خوابگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: بیش از ۲۴ میلیون دلار کالا در فروردین ماه امسال از مازندران به کشور‌های هدف صادر شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۹ درصد افزایش داشته است.

او افزود: عمده کالا‌های صادر شده شامل فراورده‌های لبنی، فرآورده‌های خوراکی، بستنی، مرکبات و کیوی، خوراک آبزیان، سیمان، کاغذ، محصولات شیمیایی و ... بوده است.

کهنسال گفت: این کالا‌ها به کشور‌های عراق، روسیه، پاکستان، قزاقستان، امارات، ایتالیا، افغانستان و ترکیه صادر شده است.

او افزود: در همین مدت مقدار ۴۳۵ هزار تن کالا وارد استان شده که به لحاظ ارزشی ۱۴ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • اولین خوابگاه متاهلی دانشگاه خلیج فارس افتتاح شد
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!