Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@06:23:21 GMT

تازه ترین عناوین و مطلب رسانه های البرز

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۵۹۷۳

تازه ترین عناوین و مطلب رسانه های البرز

روزنامه پیام سپیدار تیتر مهم شماره ۲۰۲۰ خود را به بازدید مونسان وزیر میراث فرهنگی و استاندار اختصاص داد و نوشت: اقدام فوری، مرمت پل دختر کرج با ۵۰۰ میلیون اعتبار.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این بازدید با قدردانی از همراهی استاندار البرز در مسیر توسعه گردشگری استان گفت: فرسودگی و آسیب دیدگی آثار تاریخی رویداد جدیدی در جهان و ایران نیست، بنابراین اقدام فوری برای حفاظت و مرمت پل تاریخی خاتون کرج انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتحانات پایه نهم و دوازدهم شاید حضوری برگزار شود، انتقاد عضو شورای شهر تهران از وضعیت نامناسب ۲ آرامستان، طرح احداث زیر گذر مصطفی خمینی ورامین تصویب شد، دهکده مسکونی فردیس ثبت ملی می‌شود، شهردار کرج متعهد به تکمیل پیاده راه رجایی شهر تا بهمن امسال شد، صدور اسناد مالکیت شهریار تسهیل می‌شود، قیمت‌ها را خط بزنید خط می‌خورید و دانشگاه آزاد اسلامی مجری دوره‌های حرفه‌ای مهندسان ساختمان سازمان نظام مهندسی استان البرز شد از دیگر عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه پیام آشنا نیز تیتر مهم شماره ۱۷۴۴ خود را به سفر وزیر میراث به البرز اختصاص داد و نوشت: مرمت پل دختر با اقدام فوری در دستور کار.

علی مونسان دیروز به همراه شهبازی استاندار البرز از پل تاریخی دختر به طول ۶۱ متر و عرض هفت متر واقع در شرق کلانشهر کجر بازدید و دستور لازم برای حفاظت و مرمت از این اثر تاریخی را صادر کرد.

اجرای رنگ آمیزی محدوده میدان کرج، چرا کرونا بیشتر هنرمندان را می‌کشد؟ اینترنت رایگان برای نویسندگان و تسهیل گران جام باشگاه‌های کتابخوانی، احتمال دسترسی به واکسن کرونا تا تیرماه،

ضربه وزارت اطلاعات به باندهای سازمان یافته قاچاق سلاح و مهمات و ارائه لایحه بازنگری شروط طلاق به دولت از دیگر عناوین نخست این روزنامه است.

روزنامه سپهر ایرانیان تیتر مهم شماره ۹۲۴ خود را به سخنان رئیس جمهوری در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت اختصاص داد و نوشت: لایحه بودجه منطبق بر نیازهای جامعه تدوین شد.

رییس جمهوری در این نشست عنوان کرد: بودجه ارایه شده از سوی دولت با نگاه واقع بینانه نسبت به شرایط پیش رو در سال آینده و با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی کشور و منطبق بر نیازهای جامعه تدوین شده است.

اگر عادی انگاری کنیم زمستانی سخت خواهیم داشت، جزئیات دقیق نحوه شهادت شهید فخری زاده، انتصاب نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، هر نوع ذوق زدگی برای مذاکره با آمریکا خطا است، شیوه برگزاری امتحانات دی ماه قطعی نشده است، جزئیات طرح محاسبه رایگان گازبهای ۳۰ درصد از مشترکان خانگی و لزوم ارائه کاهش قیمت خودرو متناسب با نرخ ارز از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه دنیای هوادار نیز تیتر یک شماره ۶۳۴ خود را به استاندار البرز اختصاص داد و نوشت: اولین هتل پنج ستاره البرز امسال افتتاح می‌شود.

استاندار البرز با اشاره به بازدید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از پل تاریخی و هتل پنج ستاره البرز در روز گذشته گفت: این هتل که در ابتدای جاده چالوس قرار دارد مشکلات فراوانی داشت اما با کمک وزیر میرات فرهنگی، تا پایان سال جاری کار هتل به سرانجام می رسد که این یکی از اقدامات وزارت میراث فرهنگی برای تقویت بنیه گردشگری استان بوده است.

باخت گل ریحان بر گردن رسانه‌های البرز و دفاتر پیشخوان دولت رو به نابودی هستند از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

خبرگزاری های استان البرز نیز از جمله تسنیم، مهر، فارس و البرز تیتر نخست امروز خود را به وضعیت برفی این استان اختصاص و از برفی بودن تمام راه های ارتباطی البرز خبر داده اند.

از مجموع ۱۸۱ رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲ فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

برچسب‌ها ستاد هماهنگی اقتصادی دولت میراث فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد هماهنگی اقتصادی دولت میراث فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت میراث فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اخبار کنکور نخست این روزنامه اختصاص داد و نوشت استاندار البرز میراث فرهنگی استان البرز وزیر میراث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان

سپهر زارعی معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: یک دستدار میراث فرهنگی ۹ شئ تاریخی به دست آمده در شهرستان حاجی آباد را به اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تحویل داد.

وی افزود: این اشیاء شامل سکه، انگشتر و مهر متعلق به دوره ساسانی، صفویه و قاجاریه است.

معاون میراث فرهنگی هرمزگان گفت: اشیاء پس از بررسی نهایی به موزه مردم شناسی خلیج فارس بندرعباس تحویل داده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تجربه تازه مجلس برای بررسی «سند دخل و خرج کشور»