Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-07@20:43:06 GMT

کفاشیان به ویلای مجلل کی روش دعوت شد!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۶۰۳۱

کفاشیان به ویلای مجلل کی روش دعوت شد!

رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید دیگر مجبور است به خانه کارلوس برود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی کفاشیان همیشه حرف های جالبی درباره کی روش می زند. اخیرا او گفته بود دوست دارد کی روش را ببیند. کارلوس هم در جواب گفته بود منتظرش است. وقتی از کفاشیان در این باره می پرسیم تعارف کی روش را روی هوا می زند و با خنده می گوید: «خب چاره‌ای نیست و انگار باید به او سر بزنم! چون ایشان چندباری به من گفت اگر خواستی پرتغال بیایی، اینجا خانه هست و کلیدش را می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در موزامبیک یک جزیره دارد که می گفت آنجا هم میهمان ما باش. دیگر مجبورم دعوت او را بپذیرم و بروم.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی کفاشیان کارلوس کی روش موزامبیک کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!

به گزارش ورزش سه، در روزهای اخیر اخباری در خصوص انتقال احتمال انتقال مهدی لیموچی به یکی از دو تیم بزرگ پایتخت منتشر شد که این موضوع واکنش باشگاه آلومینیوم و مجتبی حسینی را در پی داشت و سرمربی تیم اراکی از رسانه‌ها درخواست کرد این بازیکن را تحت فشار قرار ندهند.

مهدی لیموچی هم در گفتگویی در این باره گفت: طبق صحبتی که آقای حسینی کردند، تمام تمرکز من روی تیمم است. من واقعا از صمیم قلب تیمم و مردم شهر اراک را دوست دارم و فقط تمرکزم روی تیمم است.‌ دوست ندارم حاشیه‌ای برایم درست شود. در پایان فصل باشگاه هر تصمیمی بگیرد، تابع آن هستم.

او در پاسخ به اینکه آیا تایید می‌کند که در کنار زمین با او مذاکره کرده بودند، گفت: اگر صحبتی شده باشد، با باشگاه بوده است. من واقعا تیمم را دوست دارم و نمی‌خواهم حاشیه‌ای برایم درست شود. الان وقت این صحبت‌ها نیست.

ستاره آلومینیوم درباره مدت زمان قرارداد خود با این باشگاه توضیح داد: من فصل بعد هم قرارداد دارم.

لیموچی که توسط امیر قلعه‌نویی به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، عنوان کرد: جا دارد از آقای قلعه‌نویی تشکر کنم که به جوان‌ها اعتماد کردند و جوانگرایی را در تیم ملی جا میندازند و این نسل را کم کم در تیم ملی جا میندازند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم که باز هم دعوت شوم و بتوانم برای تیم ملی کشورم مثمرثمر باشم. آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ملی را بر تن کند.

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • چین و فرانسه تشکیل کشور مستقل فلسطین را خواستار شدند
  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • خداوند برای انسان‌ها رستگاری می‌خواهد
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • همکاری دوباره دو بازیگر سریال خانه به دوش | عکس
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی