Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر آژانس اطلاعات ملی آمریکا، درباره سلامت انتخابات ریاست جمهوری اخیر در این کشور ابراز تردید و به وقوع تقلب و تخلفاتی در این انتخابات اذعان کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، "جان راتکلیف"،مدیر آژانس اطلاعات ملی آمریکا
در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز با زیر سوال بردن سلامت انتخابات اخیر ریاست جمهوری در آمریکا، تاکید کرد در این انتخابات در  13 آبان ماه (سوم نوامبر) گذشته، تخلفاتی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راتکلیف افزود: این انتخابات شبیه هیچ انتخابات قبلی در آمریکا نبود و ادعا‌هایی درباره برگه‌های رایی که از چمدان‌ها خارج شد و برگه‌های رایی که از نیویورک به ایالت پنسیلوانیا منتقل شد، وجود دارد.
مدیر آژانس اطلاعات ملی آمریکا خاطر نشان کرد: نمی‌دانم این انتخابات را چگونه می‌توانیم با انتخابات در گذشته مقایسه کنیم، زیرا متفاوت است. امیدوارم بار دیگر انتخابات مشابه برگزار نشود. جمهوریخواهان و دموکرات‌ها در گذشته توافق کردند ایده رای گیری پستی بد بود و بعضی از مردم معتقد بودند باید به علت همه گیری کرونا، از این شیوه استفاده می‌کردیم و ما نتایج آن را دیدیم. به اعتقاد من، در این انتخابات، کار خوبی برای مقابله با دخالت خارجی و تلاش‌ها برای تاثیرگذاری بر نتیجه انتخابات در مقایسه با آنچه در سال 2016 شاهد آن بودیم، انجام دادیم.
جان راتکلیف، خواستار تحقیق درباره تقلب و تخلفات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شد و گفت: شماری از آمریکایی‌ها به فرآیند انتخابات اعتماد ندارند. باید در سریعترین زمان ممکن، به پاسخ‌هایی برای همه این سوالات برسیم. باید از کارکنان پست، رانندگان کامیون‌ها و کارکنان مراکز رای گیری، بازجویی و سوالاتی را درباره همه این تخلفات و موارد تقلب مطرح کنیم.
راتکلیف، در ادامه ابراز امیدواری کرد که مسئولان اداره تحقیقات فدرال و وزارت دادگستری به طور مستقیم با آمریکایی‌ها در این باره سخن بگویند؛ زیرا اعتماد بسیاری از شهروندان ضعیف شده است و معتقدند رای‌ها به صورت درست شمارش و محاسبه نشد و فرآیند رای گیری عادلانه نبود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ابراز تردید آژانس آژانس اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: آمادگی خود را برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا در وقایع اخیر اعلام می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدنبی احمدی امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درهای دانشگاه رازی به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام، به روی تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین باز است.

وی افزود: تمامی استادان و دانشجویان اخراج شده وقایع اخیر آمریکا و حامیان مردم مظلوم فلسطین می‌توانند با هجرت به ایران اسلامی، تدریس و تحصیل خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه تأکید کرد: دانشجویان حامی مردم مظلوم فلسطین که در روزهای اخیر شجاعانه علیه رژیم جعلی اسرائیل به پا خاستند و از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شده‌اند، می‌توانند با تخفیف کامل شهریه، در رشته مورد علاقه خود در دانشگاه رازی کرمانشاه به تحصیل بپردازند.

وی گفت: استادان و دانشمندان دانشگاه‌های آمریکا نیز که در پی حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین و ابراز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی از دانشگاه اخراج شده‌اند، می‌توانند در دانشگاه رازی تدریس کنند.

کد خبر 750227

دیگر خبرها

  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • مسکو: واشنگتن در ۶ ماه اخیر، شورای امنیت را گروگان گرفته است
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • دوران حفظ دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا