Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران: کرم رضا پیریایی قائم مقام جبهه ایستادگی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: انتخابات ۱۴۰۰ به ویژه تحت تاثیر عملکرد بسیار ضعیف دولت حسن روحانی به شدت از کلیشه‌های انتخاباتی گذشته فاصله گرفته و افکار عمومی به سمت گفتمان برنامه و کارآمدی، گرایش جدی یافته است.

او ادامه داد: دوره سیزدهم انتخابات ریاست جمهوری از جنس انتخابات "پدیده ها" هم نیست، یعنی مردم به مرور در بهترین شرایطِ انتخاب قرار گرفته و هوش هیجانی شان بیشتر از همیشه است و به چیزی بیشتر از واژه‌ها و کلید واژه‌های مهیج می‌اندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیریایی تصریح کرد: مردم کلیشه‌های انتخاباتی را در مصاف واقعیت‌ها و ضرورت‌ها امتحان و تجربه کرده اند و در شرایط جاری که برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ آماده می‌شوند به ضرورت‌ها و بنابراین به برنامه و کارآمدی فکر می‌کنند.

قائم مقام جبهه ایستادگی در ادامه عنوان کرد: مدتی است مراجعات قابل توجهی به محسن رضایی می‌شود که جنس این مراجعات از همان مقوله ضرورت‌ها و واقعیت هاست؛ در این مراجعات درخواست‌ها فقط درخواست این نیست که رضایی نامزد شود، عمده صحبت این است که به هر شکل او در چاره اندیشی برای واقعیت‌ها و توجه به ضرورت‌های قطعی موجود، ورود کاملا موًثر داشته باشد؛ بنابراین چه در جلسات و فعالیت‌های جبهه ایستادگی و احزاب عضو جبهه که البته بخشی از فعالیت مداوم همراهان محسن رضایی به حساب می‌آید این دغدغه‌ها و مباحث، بیشتر شده است.

او افزود: البته، چون محسن رضایی شخصیت فراجبهه‌ای و فراحزبی است؛ دامنه‌ای ارتباطات بسیار گسترده دارد و گستره خواستگاهی او کم نظیر است.

پیریایی در ادامه با اشاره به برخی مراجعات به محسن رضایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده گفت: برخی از مراجعات و ارتباطات به استناد اینکه محسن رضایی معروف به ویژگی برنامه داشتن است و واقعیت‌ها را می‌شناسد و تجربه کرده، از خود او می‌خواهند نامزد مردم برای گذار از این دوره باشد.

قائم مقام جبهه ایستادگی تصریح کرد: به گمانم عمده این درخواست‌ها علاوه بر ویژگی‌های ایجابی شخصیت محسن رضایی، بخاطر نا امیدی و دلخوری مردم از دولت ناموفق روحانی است و، چون عمده مشکلات دولت روحانی معیشتی و اقتصادی است؛ نگاه مردم متوجه و معطوف به ضرورت روی کارآمدن دولتی است که در اقتصاد کاربلد و کارآمد باشد.

او در پایان افزود: فضایی که دارد شکل می‌گیرد، این است که انتخابات از قالب کلیشه‌ها و شعارسازی‌های پوپولیستی عبور کرده و از جنس پدیده سازی‌های ناگهانی دور شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: محسن رضایی انتخابات 1400 جبهه ایستادگی انتخابات ریاست جمهوری جبهه ایستادگی محسن رضایی واقعیت ها ضرورت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات

سخنگوی جبهه پایداری می‌گوید که ائتلاف این جبهه با شانا برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز پایدار خواهد بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب(شانا) در دور اول انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی موفق به ارائه یک لیست مشترک 30 نفره برای تهران شدند که از بین 30 گزینه پیشنهادی، 13 گزینه به دور دوم انتخابات که قرار است جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار شود، راه یافتند.

اختصاصی| لیست 16نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

 

یک عضو شورای ائتلاف در همین زمینه به خبرنگار تسنیم گفته است که برای دور دوم انتخابات لیست 16 نفره ارائه خواهد شد و به گفته وی، قرار شده است 3 نامزد از لیست‌های دیگر به لیست شانا اضافه شود؛ او گف که سه نامزد از بین نامزدهای راه‌ یافته به دور دوم انتخابات توسط شواری انتخاب شانا به لیست 13 نفره فعلی اضافه و در نهایت لیست 16 نفره به مردم معرفی خواهد شد.

بر همین اساس و با توجه به اینکه لیست آتی قرار است به زودی منتشر شود، این سوال مطرح است که آیا ائتلاف شانا و جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات همچنان برقرار است یا ممکن است جبهه پایداری لیست مستقل ارائه کند. مجید متقی‌فر سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به این سؤال به خبرنگار تسنیم گفت: ائتلاف جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات نیز پایدار است و ما همانند دور  اول انتخابات، در دور دوم نیز لیست واحدی با شانا ارائه خواهیم کرد.

وی درباره سه گزینه دیگری که قرار است به لیست مشترک جبهه پایداری و شورای ائتلاف اضافه شوند، گفت: درباره 3 گزینه باقی‌مانده، جبهه پایداری پیشنهادهای دارد و پیشنهادهای خود را به شورای ائتلاف اعلام کرده است ما سعی می‌کنیم که لیست پیشنهادی خود به مردم را انقلابی‌تر کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم