Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@07:11:16 GMT

«ایستگاه» با صدای امید نعمتی شنیدنی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۶۱۷۹

«ایستگاه» با صدای امید نعمتی شنیدنی شد

نیما جوان تهیه‌کننده و ناشر موسیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در آستانه شب یلدا بنا داریم آلبوم «ایستگاه» را پیش روی مخاطبان بگذاریم.

وی افزود: آلبوم «ایستگاه» مشتمل بر هشت قطعه موسیقایی به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی امید نعمتی است که پیش از این اجراهایی زنده ای را با همراهی تعدادی از نوازندگان مطرح کشورمان تجربه کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آلبوم اشعار شاعران شناخته شده و صاحب نامی چون وحشی بافقی، محمدرضا شفیعی کدکنی، احمد امیرخلیلی، علیرضا کلیایی، اهورا ایمان و امید نعمتی گنجانده شده‌اند و به اعتقاد من یکی از متفاوت‌ترین آثاری است که می‌توانیم از مهیار علیزاده و امید نعمتی بشنویم.

این ناشر بیان کرد: هم اکنون در مرحله نهایی بسته‌بندی و چاپ آلبوم در نسخه‌های فیزیکی هستیم و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد این اثر همزمان با فرارسیدن شب یلدا در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. این آلبوم با تهیه‌کنندگی مهیار علیزاده و امید نعمتی است و ناشر آن نیز به عهده موسسه نشر و پخش «جوان» است.

امید نعمتی خواننده آلبوم «ایستگاه» نیز چندی پیش درباره این آلبوم گفته بود: ما در تولید این اثر موسیقایی سبکی جدید را در این به کار برده‌ایم که قبلاً کمتر تجربه کرده بودم. مهیار علیزاده نیز قبلاً در این سبک آهنگسازی نکرده بود و امیدوارم کسانی که این آلبوم را می‌شنوند دوستش داشته باشند.

کنسرت «ایستگاه» اولین برنامه از پروژه «ایستگاه» در اردیبهشت ماه سال گذشته بود که از همان ابتدا قرار بود در سه مرحله پیش روی مخاطبان قرار بگیرد. این پروژه در ابتدا روز هشتم اردیبهشت به آهنگسازی مهیار علیزاده و خوانندگی امید نعمتی در تالار وحدت اجرا شد که پس از آن در قالب یک آلبوم و در مرحله بعد در قالب یک پرفورمنس بسیار متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود.

در کنسرتی با عنوان «ایستگاه» که به صحنه رفت شقایق صادقیان، بهتاش ابوالقاسم، پیمان حاتمی، کسری سبکتکین به‌عنوان نوازنده حضور داشتند. امید نعمتی نیز به‌عنوان خواننده در کنار مهیار علیزاده آهنگساز اثر حضور داشت که علیزاده در بخش‌هایی به عنوان خواننده نیز در اجرای زنده «ایستگاه» در کنار گروه قرار گرفت.

پروژه «ایستگاه» دربرگیرنده قصه‌ای بود که در آن چند کودک در یک ایستگاه متروک قطار مشغول بازی هستند اما حضور یک نفر در این ایستگاه مسیر زندگی تک‌تک آن‌ها را به سمتی می‌برد که برایشان غافلگیرکننده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امید نعمتی کنسرت آلبوم موسیقی کنسرت موسیقی امید نعمتی آلبوم ایستگاه مهیار علیزاده امید نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان یزدانیان و حسام اینانلو ۲ هنرمند برگزیده و شناخته‌شده موسیقی روز بیستم اردیبهشت بعد از مدت‌ها دوری از اجراهای مشترک، کنسرتی را در تالار وحدت تهران برگزار می‌کنند.

دراین کنسرت که با مدیریت هنری مسعود برزی و سعید برزی برگزار می‌شود، پیمان یزدانیان نوازنده پیانو و حسام اینانلو نوازنده کمانچه به اجرای قطعاتی می‌پردازند.

پیمان یزدانیان و حسام اینانلو چندین سال است که به صورت مستمر تجربیات موسیقایی خود را در قالب همنشینی‌های بداهه با یکدیگر تقسیم می‌کنند. حاصل استمرار این همکاری، رسیدن به بیانی مشترک از ۲ دنیای موسیقایی متفاوت بوده و تاکنون با چند اجرای رسمی در تالار وحدت و مجموعه‌های دیگر همراه شده است.

پیمان یزدانیان بیش از ۲۰ سال است که به آهنگسازی در حوزه موسیقی کلاسیک و همچنین نوازندگی پیانو مشغول و آثارش توسط نوازندگان و ارکسترهای مختلف در فرانسه، چین، ایتالیا و ایران روی صحنه رفته و در کنار آن رسیتال‌های متعدد پیانو نیز اجرا کرده است. او تا کنون شش آلبوم با عنوان‌های «برداشت»، «برداشت دوم»، «گذر»، «همراه با باد»، «سوئیت‌ها» و «از انعکاس شهرهای دور» را منتشر کرده است.

حسام اینانلو نیز که سابقه همکاری با گروه «شیدا» (به سرپرستی شادروان محمدرضا لطفی) و گروه «ماهریز» و «نهفت» را دارد تا کنون چهار اثر به نام «رهگذار»، «صبح امید»، «در آئینه اوهام» و «چارراه» منتشر کرده است.

کد خبر 6089598 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • مسعود فروتن «همسر» را شنیدنی کرد