Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:31:07 GMT

دستگیری سارقان سکه و طلای پایتخت در پلدختر

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۶۳۹۱

دستگیری سارقان سکه و طلای پایتخت در پلدختر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وصول نیابت قضائی از پایتخت توسط مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص سرقت مقادیر زیادی طلا و سکه در آبان ماه سال جاری شامل ۶۳۰ قطعه سکه تمام بهار، ۴ عدد سرویس طلا، ۱۳ عدد النگو، ۳ عدد انگشتر، گردن بند و زنجیر و پلاک از منزل یکی از شهروندان، بلافاصله مأموران انتظامی پلدختر و مأموران اعزامی پایتخت وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عوامل انتظامی و آگاهی با هماهنگی مقام قضائی پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، در یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه سه نفر سارق طلا و سکه را در پلدختر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: از سارقان ۱۵۵ قطعه سکه تمام بهار آزادی و طلاهای مسروقه شامل ۴ عدد سرویس طلا، ۱۳ عدد النگو، ۳ عدد انگشتر، گردن بند و زنجیر و پلاک به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال کشف شد.

کد خبر 5089799

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار محمد مهدیان نسب فرماندهی انتظامی لرستان دستگیری سارق ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران شیوع کرونا بارش برف شهرستان کرج محسن فخری زاده بوشهر روز دانشجو گرگان شهرکرد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال کشورمان امروز با برتری 4 بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.
به گزارش فارس، از ابتدای این مسابقات یک گردن‌بند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.
طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس مشخص شد نام حضرت زهرا(س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردن‌بندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد.
در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.
نکته مهم این است که با وجود کهنه شدن این گردن‌بند و پاره شدن بخشی از زنجیرش، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900723

دیگر خبرها

  • ببینید/ ماجرای پلاک آویخته بر گردن شمسایی چه بود؟
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • عکس‌| ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین