Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: قلعه‌نویی نیازی به تعریف و تمجید ندارد. او مربی باتجربه‌ای است و سبک خاص خود را دارد.

احمدرضا زنده‌روح در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار پیش‌روی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان مقابل پیکان، اظهار داشت: بازی با پیکان سخت است. شرایط و انگیزه‌های خاص آنها را می‌دانیم. آنها در ساختار دفاعی شکل و شمایل خوبی دارند اما مطمئن باشید برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم چون میزبان هستیم و می‌خواهیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و به این امتیاز نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای انجام این کار قطعا تمام تلاش‌مان را می کنیم تا بتوانیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.

وی افزود: کادرفنی و مسئولان باشگاه از ابتدای فصل هدف‌گذاری خاص خود را داشتند و طبق همین هدف‌گذاری ما تمرینات پرفشار و منظمی را پشت سر گذاشتیم تا بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم و مسابقات را باقدرت آغاز کنیم. خداراشکر تا اینجا اتفاقات خوبی برای‌مان رخ داده و باید بیش از پیش از این به بعد تلاش کنیم تا بتوانیم روند خوبی که در پیش گرفتیم را حفظ و به همه ثابت کنیم که شایستگی حضور در بالای جدول را داریم.

بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، تصریح کرد: خیلی امیدواریم که به هدف‌مان در پایان فصل برسیم و همه بچه‌ها، کادرفنی و مدیریت باشگاه کنار هم به خوبی مشغول کار هستیم و تلاش می کنیم که در نهایت تیم را به جایگاهی که مستحق آن است برسانیم.

زنده‌روح درباره کار با امیر قلعه‌نویی، خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی نیازی به تعریف و تمجید ندارد. او مربی باتجربه‌ای است و سبک خاص خود را دارد. او توانسته به تیم و مجموعه گل‌گهر کمک کند که این تیم به جایگاه خوبی در جدول برسد. خداراشکر او تاثیر خوبی روی تیم گذاشته و می بینید که تیم روند رو به رشدی در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: تارتار: سعی می‌کنیم به نتیجه دلخواه‌مان مقابل گل‌گهر برسیم

انتهای پیام/

برچسب ها: گلگهر سیرجان زنده روح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گل گهر سیرجان گلگهر سیرجان زنده روح گهر سیرجان قلعه نویی زنده روح گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز مس رفسنجان و گل گهر سیرجان

لیگ برتر ایران (مس رفسنجان - گل‌گهر سیرجان) ساعت ۱۷:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 749619

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • ببینید | اعتراف عادل فردوسی‌پور به اشتباه خود در برابر امیر قلعه‌نویی