Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: برغم مجازی شدن برگزاری جشنواره قرآنی هدهد، حدود 74 هزار نفر رشته شرکت کننده، ثبت نام خود را در این دوره نهایی کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مفدا، آقای روح‌الله محمد علی‌نژاد عمران با بیان این‌که دانشگاه‌ها اهتمام بسیار خوبی به "برنامه‌های هفته قرآن و دانشگاه"، داشتند به اجرای "طرح تدبر و آشنایی با مفاهیم قرآن " اشاره کرد و گفت: مرحله نخست این طرح که آزمایشی در 9 دانشگاه در آبان و آذر 1398 برگزار و مرحله دوم در بهمن سال 1398 اجرا شد، اکنون گروه دوم از دانشگاه‌های علوم پزشکی برای برگزاری این طرح، تحت پوشش قرار گرفته‌اند با این تفاوت که این دوره به صورت نشست تصویری درحال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دانشجویان دارای حداقل 40 نفر شرکت‌کننده دانشجو می‌توانند طرح تدبر و آشنایی با قرآن کریم را برگزار کنند
وی با بیان این‌که استقبال خوبی در برگزاری "طرح تدبر و آشنایی با قرآن کریم" از سوی استادان دیده شده است، گفت: اگر در دانشگاه‌های علوم پزشکی حداقل 40 شرکت‌کننده دانشجو متقاضی برگزاری دوره "طرح تدبر و آشنایی با قرآن" باشند، این آمادگی وجود دارد که مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت این دوره را ویژه این دانشگاه‌ها برگزار کند.

74 هزار نفر رشته در بیست و پنجمین جشنواره قرآنی هدهد شرکت کرده‌اند
رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت به "برگزاری مرحله کشوری بخش معارفی جشنواره قرآن و عترت" در دور بیست و پنجم اشاره کرد و افزود: این روز‌ها جشنواره قرآنی هدهد برگزاری مرحله کشوری آزمون بخش معارفی را پشت سر گذاشته است، و برغم مجازی شدن برگزاری بیست و پنجمین دوره از جشنواره قرآنی هدهد، قریب به 74 هزار نفر رشته شرکت کننده، ثبت نام خود را در این دوره نهایی کرده‌اند که بسیار خوشحال کننده است.
آقای علی‌نژاد با اشاره به میزبانی جشنواره ملی قرآن، از سوی وزارت بهداشت گفت: این جشنواره محل رقابت برگزیدگان قرآنی دستگاه‌های مختلف است که در جلساتی با شورای هماهنگی در حال انجام برنامه‌ریزی برای برگزاری این برنامه به وجه احسن هستیم. در دو حوزه کانون‌های قرآن و عترت و کانون‌های مذهبی با تعامل و تفاهم با اداره کل فرهنگی به دنبال ایجاد استقلال بیشتر مراکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در این حوزه هستیم تا تقویت فعالیت‌های کانونی را فراهم کنیم.

رتبه‌بندی کانون‌های قرآن و عترت، کانون‌های مذهبی و نشریات قرآنی در دست اقدام است
وی از رتبه‌بندی "کانون‌های قرآن و عترت، کانون‌های مذهبی و نشریات قرآنی" دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد و گفت: با انجام این رتبه‌بندی سهم افراد در حوزه نشریات قرآنی در جشنواره‌هایی مانند تیتر پررنگ‌تر دیده خواهد شد.
رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت از فعال شدن " دبیرخانه شهدای نظام سلامت با محوریت شهدای قرآنی نظام سلامت" در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد و گفت: امیدواریم در ما به ازای این حرکت بتوانیم قدردان شهدا در حوزه نظام بهداشت و سلامت باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رشته جشنواره قرآنی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت جشنواره قرآنی هدهد هزار نفر رشته جشنواره قرآن شرکت کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن