Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:20:33 GMT

کمک مالی به دانشجویان برای تغییر پردیس در زمستان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۶۵۹۹

کمک مالی به دانشجویان برای تغییر پردیس در زمستان

دانشگاه میشیگان شمالی اعلام کرد به دانشجویانی که در ترم زمستان پردیس دانشگاهی خود را تغییر می‌دهند، کمک مالی ارائه می‌دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از دیترویت نیوز، این دانشگاه به دانشجویانی که برای ترم زمستان به یک پردیس دیگر دانشگاه منتقل می‌شوند، حداقل هزار دلار کمک ارائه می‌کند.

این دانشگاه معتقد است برخی از دانشجویان ممکن است پس از شرایط نامشخص حاکم بر ترم پاییز که به دلیل کروناویروس بود، به دنبال پردیس دیگری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پذیرش دانشگاه گفت: ما در تلاش هستیم در این زمان دشوار به دانشجویانی که مایل به ثبت‌نام در ترم بعدی هستند، کمک کرده و از آنها پشتیبانی کنیم.

کلاس‌های ترم جدید این دانشگاه از ۱۹ ژانویه آغاز می‌شود. همچنین ساکنان میشیگان که برای اولین بار در دانشگاه میشیگان شمالی ثبت نام می‌کنند، در شهریه خود هزار دلار تخفیف خواهند داشت.

دانشگاه میشیگان شمالی کلاس‌ها را یک هفته زودتر از حد معمول، در ماه اوت سال جاری آغاز کرد.

پیش از این رئیس دانشگاه میشیگان گفته بود: برنامه ما برای ترم زمستان بهترین چیزی است که آموخته‌ایم و تجربه کرده‌ایم . امکان ارائه آموزش ترکیبی در دانشگاه وجود دارد ولی دانشگاه این اجازه را به اساتید خود می‌دهیم تا با صلاحدید خود کلاس‌ها را پیگیری کنند.یعنی اگر استادی ترجیح داد آموزش حضوری را دنبال نکند، می‌تواند کلاس‌های خود را کاملا مجازی ارائه دهد.

وی ادامه داد: کلیه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین اعضای هیات علمی می‌توانند از تست‌های کرونا دانشگاه استفاده کنند.

دانشگاه میشیگان تست‌های گوناگونی را برای تمامی اعضای جامعه دانشگاهی خود درنظر گرفته است تا سلامتی تمامی این افراد حفظ شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های جهان دانشگاه میشیگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.


براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.


برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:


یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر


سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد