Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: شهید فخری‌زاده جزء بهترین دانشمندان دنیا بود و نام او جزء ۱۰۰ دانشمند برتر جهان مطرح شده است. او بدیل شهید سلیمانی در عرصه علمی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، آیت‌الله «کاظم صدیقی» رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و امام جمعه موقت تهران در مراسم بزرگداشت شهید محسن فخری‌زاده که با حضور سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و خانواده شهید محسن فخری‌زاده برگزار شد، اظهار داشت: از دیدگاه قرآن کریم انسان خلیفه خدا بر روی زمین است و اصولاً انسان بر روی زمین آمد تا نماینده خدا بر روی زمین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

امام جمعه موقت تهران افزود: اگر کرونا و ابتلای همه‌گیر آن نبود مجاهدت شهید فخری‌زاده در ساختن کیت کرونا برجسته نمی‌شد و اگر هشت سال جنگ نبود مجاهدت‌های دفاعی او نشان داده نمی‌شد. مرگ را هم خدا آفریده که پرواز و پوست انداختن آدمی است. از سوی دیگر مرگ راحتی از آلام و خلاصی از بندهای این عالم است.


وی افزود: دنیا همچون مسابقه‌ای است که خداوند آن را ترتیب داده تا نتیجه اعمال انسان‌ها مشخص شود. خداوند عالم را جبهه مشخص کرده است.


آیت‌الله صدیقی تأکید کرد: آدم بدبخت خود را می‌فروشد و دست به اعمال ضدانسانی می‌زند. آیا ارزش دارد که فردی جان شریف‌ترین و خدمت‌گزارترین افراد را با گرفتن پول بگیرد؟


رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه دو جهاد داریم که جهاد با قلم بسیار با ارزش‌تر از سایر انواع جهاد است، اظهار کرد: ما باید در تمام عمر رزمنده باشیم و عمر خود را در جهاد صرف کنیم. ما باید برای خدا خدمت و کار کنیم و اگر غیر از خدا برای فرد دیگری کار کنیم ارزش کار ما پایین می‌آید.


وی همچنین گفت: شهید فخری‌زاده را خدا انتخاب کرد و این کالا برای عرش خدا با ارزش است و هر‌چه دارد با خدا معامله می‌کند و همه کارهای او الهی است. ما نباید به استکبار اجازه دهیم که کسی را به قتل برساند، چون همواره قدرت و اقتدار در کشته شدن نیست؛ بلکه در کشتن نیز اقتدار وجود دارد.


امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: آنچه در زندگی شهید ما مایه افتخار است این است که چشمه افتخار بود و تمام عمر خود را برای پیشرفت عرصه دفاعی صرف کرد و عاشقانه به میدان آمد. شهید فخری‌زاده جزء بهترین دانشمندان دنیا بود و نام او جزء ۱۰۰ دانشمند برتر جهان مطرح شده است. او بدیل شهید سلیمانی در عرصه علمی بود. او در جبهه علمی خود شهید سلیمانی است و جایگزینی ندارد. البته راه شهید رهروانی هم دارد که راه او را ادامه می‌دهند، اما هیچ فردی جایگزین فرد دیگری نمی‌شود.

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهید فخری زاده دانشمند برتر جهان آیت الله صدیقی ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهید فخری زاده شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمد علی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استفاده بی‌رویه از پلاستیک و عدم مدیریت صحیح آن، باعث آلودگی هوا، آب و خاک شده و به تخریب زمین و حیات وحش منجر می‌شود، تصریح کرد: بحران پلاستیکی به یکی از بزرگترین چالش‌های محیط زیست تبدیل شده است.
 
وی افزود: اولین گام برای رسیدن به یک جهان پلاستیکی کمتر و زمین پاک‌تر، کاهش مصرف پلاستیک یکبار مصرف و ترویج استفاده از جایگزین‌های قابل بازیافت و دوباره پذیر آن است.

حاتمی زاده ضمن بیان اینکه باید به توسعه فناوری‌های جایگزین پلاستیک که قابل تجزیه هستند توجه شود، خاطر نشان کرد: برای شروع پیشنهاد می‌کنم در فروشگاه تعاونی سازمان جهاد کشاورزی به جای پلاستیک از کیسه‌های پارچه‌ای که به همین منظور تهیه شده است، استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه، باید به توسعه سیاست‌ها و قوانین سخت‌گیرانه در خصوص بازیافت و دور انداختن پلاستیک توجه کنیم افزود: آموزش و افزایش آگاهی عمومی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا همگان به اهمیت حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از پلاستیک آگاه شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: تمامی اقشار جامعه به عنوان شهروند، مسئولیت دارند تا با اقدامات کوچک خود، به حفظ زمین و آینده بهتر برای نسل‌های آینده بپردازند.

حاتمی زاده در پایان عنوان کرد: روز زمین پاک با شعار جهانی «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» شناخته می‌شود و برای تحقق ان مشارکت مردمی بسیار اهمیت دارد.

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • امام صادق (ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه بود
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • نیازمند جهاد تعلیم و تربیت در حوزه های علمیه هستیم
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان