Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا علی‌اصغری روز دوشنبه به رسانه ها افزود: عملیات احداث و بهسازی برای ۳۲۵ ایستگاه هوائی و زمینی توزیع برق در استان سمنان اجرا شد.

وی بیان کرد: ۷۸۸ دستگاه سرچراغ جدید در سامانه روشنائی معابر استان نصب و ۳۶۲ دستگاه نیز بهسازی شد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان با بیان اینکه برای تغذیه برق مشترکان جدید، از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۳۴ ایستگاه هوائی و سه دستگاه پست زمینی توزیع برق و نصب بهره برداری شد گفت: به منظور استمرار خدمات‌دهی به متقاضیان و مشترکان برق، طرح بهینه سازی ۱۸۸ دستگاه پست هوایی و زمینی توزیع برق به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در راستای توسعه زیرساخت های برق رسانی ،۳۸ هزار متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی توسط واحدهای اجرائی این شرکت احداث شد افزود: برای پایداری خطوط برق رسانی، عملیات اصلاح ۱۷ هزار متر شبکه ۲۰ کیلوولت هوائی و زمینی، در قالب طرح های بهینه سازی شبکه های توزیع برق، با مشارکت مدیریت های توزیع برق در شهرستان های استان عملیاتی شد.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان با ابراز اینکه طرح احداث ۳۵ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی، به منظور تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید به اجرا در آمده تصریح کرد: با هدف خدمات دهی مستمر و ارتقای ضریب پایداری و اطمینان شبکه، بهسازی ۴۴ هزار متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی نیز اجرا شد.

برچسب‌ها سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق اعتبارات برق شركت‌ توزيع نيروی برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق اعتبارات برق شركت توزيع نيروی برق سمنان انرژی برق مصرف بهینه برق اعتبارات برق شركت توزيع نيروی برق اخبار کنکور هزار متر شبکه هوائی و زمینی توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل