Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* تردد روان در همه جاده های تهران-شمال

وی بیان کرد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک روان در جاده ها کندوان، هراز و کندوان، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

* برف و باران در جاده های 19 استان

آشوری با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش برف و باران گزارش شده است، از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، تهران، زنجان، قزوین، مازندران، مرکزی، همدان، خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد.

وی تأکید کرد: راننده ها حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و در ابتدای محورهای برف خیز از زنجیرچرخ استفاده کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها همچنین از بارش باران در برخی از محورهای استان های اصفهان، خراسان جنوبی، قم، گیلان، گلستان، کرمان و یزد خبر داد.

* کاهش 8.6 درصدی ترافیک در جاده‌ها‌

آشوری تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2246 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل 8.6 درصد کاهش تردد نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 19.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌* آزادراه کرج-تهران پرترددترین جاده کشور‌ در شبانه روز گذشته

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران، آزادراه‌ کرج-قزوین و آزادراه تهران-کرج ثبت شد.

* انسداد 13 جاده به دلیل کاهش ایمنی

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به انسداد 13 جاده کشور به دلیل کاهش ایمنی، اظهار کرد: در حال حاضر جاده فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران، ‌محور سروآباد-پاوه، جاده پونل - خلخال و جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود است.

آشوری اضافه کرد: همچنین محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد - نهبندان، محور گنج نامه-تویسرکان و محور پدافند جنوب غرب - امیدیه‌ در استان خوزستان نیز به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

وی بیان کرد: در حال حاضر محور بندر ریگ-شیف-بوشهر در استان بوشهر تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها افزود: محور گناوه-برازجان که به دلیل آبگرفتگی و سیلاب مسدود شده بود بازگشایی شد.

‌انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر مرکز مدیریت راه ها فارس جاده ترافیک راه ها ترافیک هراز مدیر مرکز مدیریت راه ها حال حاضر جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان در صورت تردد ترافیکی سنگین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان در جمع خبرنگاران از تردد عادی و روان خودروها در راه‌های مازندران خبر داد و اظهار کرد: باتوجه به پایان هفته و ورود مسافران در جاده‌های شمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال در حال اجرا است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که طی ساعات آینده بر حجم ترافیک در محورهای هراز و کندوان افزوده شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در اجرای طرح ممنوعیت محدودیت در جاده‌ها طبق برنامه پایان هفته تردد تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از ساعت ۱۴ امروز آزادراه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرورهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، عنوان کرد: همچنین از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله به‌صورت کامل مسدود و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

جهان‌تاب ادامه داد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود؛ همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

وی تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی را آزاد مطرح کرد و گفت: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد تمامی تریلی در محور هراز نیز ممنوع است و برای کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور هراز مقطعی است و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام می‌شود.

کد خبر 748086

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت /بارش برف و باران در محورهای ۱۱ استان
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور