Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از کاهش ۸.۶ درصدی تردد در جاده‌های کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مطابق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور (سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای) بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب سازمان راهداری سراسر کشور طی شبانه‌روز گذشته تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل کاهش 8.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 درصدی را نشان می‌دهد.

سهم وسایل نقلیه سنگین از ترددها طی بازه ذکر شده 19.3 درصد، اوج تردد بین ساعات 16 تا 17  بوده و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 بامداد صورت گرفته است.

سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای همچنین از بارش برف و باران در برخی محورهای استان آذربایجان غربی ،آذربایجان شرقی ،اردبیل ، البرز ، تهران ،زنجان ، قزوین، مازندران ، مرکزی ،همدان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی و بارش باران در برخی محورهای استان اصفهان ، خراسان جنوبی ، قم  ،گیلان ، گلستان ، کرمان و یزد خبر داده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری راهداری سازمان راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از شهرکرد، با ورود یک سامانه بارشی و تشدید آن از روز دوشنبه، بارش باران در اکثر مناطق استان و بارش برف در برخی از نقاط شهرستان کوهرنگ از جمله گردنه چری اتفاق افتاد.

بارش‌های برف و باران، برخی جاده‌های کوهستانی از جمله گردنه‌های شهرستان کوهرنگ را لغزنده کرده است و برای همین تردد از این جاده‌ها نیازمند زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی است.

روح‌الله غلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این خصوص با اشاره به بارش برف و باران در گردنه چری بیان داشت: تردد در محورهای استان روان و باز است و مشکلی گزارش نشده است.

گفتنی است پیش از این مهران چراغپور، مدیرکل هواشناسی استان از صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای دوشنبه و سه‌شنبه در اکثر مناطق استان خبر داده بود.

در همین حال، فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به بارش برف در گردنه چری و لغزنده بودن جاده؛ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • بارش باران در تمام محورهای لرستان
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۱۱ استان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان