Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:45:58 GMT

تاتنهام زیبا بازی نمی‌کند ولی موفق است

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۶۹۹۳

تاتنهام زیبا بازی نمی‌کند ولی موفق است

جیمی ردنپ می‌گوید تاتنهام با هدایت مورینیو فقط برای پیروزی بازی می‌کند و نه فوتبال زیبا. او تاتنهام فعلی را شبیه به چلسی در اولین دوره مورینیو در آن تیم می‌داند.

به گزارش "ورزش سه"، جیمی ردنپ بعد از پیروزی 2-0 تاتنهام بر آرسنال و صدرنشینی در لیگ برتر می‌گوید سبک بازی تاتنهام مورینیو شبیه سبک بازی چلسی در اولین دوره حضور ژوزه روی نیمکت آن تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که زیبا بازی نمی‌کند ولی بسیار کارآمد است و پیروز می‌شود.

 

 

تاتنهام دیشب در حالی در دربی شمال لندن با نتیجه 2-0 حریفش آرسنال را شکست داد که در جریان بازی تنها 30 درصد مالکیت توپ را در دست داشت و در سراسر 90 دقیقه تنها سه شوت به چارچوب دروازه شلیک کرد که دو تا از آنها به گل تبدیل شد.

 

جیمی ردنپ در گفتگو با اسکای در این باره گفت: " تاتنهام دو بازیکن ویژه دارد: هری کین و سون هیونگ مین. تفاوت تاتنهام و آرسنال در این بازی همین بود. تاتنهام در ضدحمله بسیار خطرناک است و وقتی در زمین خودی است احساس راحتی می‌کند".

 

 

ردنپ در ادامه صحبتهایش گفت: " بازی‌های تاتنهام زیبا و لذت بخش نیست ولی آنها می‌دانند چکار دارند می‌کنند. این تاتنهام من را یاد روزهایی می‌اندازد که ژوزه برای اولین بار سرمربی چلسی شده بود. ژوزه آمد و چلسی را به این باور رساند که تیم خوبی است و می‌تواند موفق باشد".

 

 

تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین

پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های متاتنهام و آرسنال امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تاتنهام و آرسنال

لیگ برتر انگلیس (تاتنهام - آرسنال) ساعت ۱۶:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748666

دیگر خبرها

  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین
  • پیش بازی تاتنهام - آرسنال؛ یکی به فکر ویرانی، دیگری به فکر ساختن