Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@02:25:17 GMT

وکیل ترامپ عامل ابتلای صدها نفر به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۶۹۹۶

وکیل ترامپ عامل ابتلای صدها نفر به کرونا

به دنبال انتشارخبر ابتلا«رودی جولیانی»، وکیل شخصی رئیس جمهوری آمریکا به کووید -۱۹ اکنون برخی از کارشناسان بهداشتی معتقدند، رفتارهای غیر مسئولانه جولیانی در رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی، به‌احتمال زیاد طی‌روزهای اخیر صدها آمریکایی را به کرونا آلوده کرده است.

به گزارش برنا، «آنیش ماهاجان»، سرپرست مرکز درمانی «هابور یوسی‌ال‌ای»، واقع در ایالت کالیفرنیا درباره انتشار خبر ابتلای وکیل شخصی دونالد ترامپ به کووید -۱۹ گفت: فردی به سن و سال جولیانی که بالای ۷۰ سال سن دارد به درمان ها به مانند افرادی که جوان تر هستند، درست جواب نمی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماهاجان که خود یک پزشک متخصص است در ادامه گفت: آنچه که تاکنون از وی در دوره اپیدمی کرونا در آمریکا دیده ایم، این است که جولیانی بدون رعایت پروتکل های بهداشتی، بدون ماسک، در جمع آمد و رفت می کرد، دیگر افراد را در آغوش می کشیده و با افراد بسیاری که آنها نیز بدون ماسک بودند دست می داد. اینها رفتارهای غیر مسئولانه ای در سطح رهبری یک کشور است که آمریکا را از بابت شیوع ویروس کرونا به این روز رسانده است.

سرپرست مرکز درمانی «هابور یوسی‌ال‌ای» به سی ان ان گفت: رفتاری که وکیل شخصی رئیس جمهوری آمریکا انجام داده است، می تواند طی یک هفته گذشته باعث آلوده شدن بیش از صدها آمریکایی دیگر شده باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترامپ کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی

صدها شهرک‌نشین تندرو صبح امروز دوشنبه در آخرین روز عید یهودی «پسح» تحت نظارت پلیس اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روزهای گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید کرده است و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از ۱۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم ۱۶۰۰ شهرک نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • آمریکا عامل قحطی و گرسنگی در افغانستان
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی