Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:55:18 GMT

۳۳ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۷۰۹۶

۳۳ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان بستری شد

سیدعلیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مراجعه ۱۰۷ هزار و ۹۲۰ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اظهار داشت: هفت هزار و ۵۳۹ بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان‌های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به بستری ۳۳ بیمار جدید حاد تنفسی در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ادامه داد: از این تعداد ۲۶ بیمار در بیمارستان‌های کاشان و هفت بیمار در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته هفت و حداکثر سن آنها ۹۰ سال بوده است، ابراز داشت: ۲۴ نفر از این بیماران اهل شهرستان کاشان، هشت نفر اهل شهرستان آران و بیدگل و یک نفر اهل نطنز بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۱۴ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: ۱۷۸ مورد از این تعداد در بیمارستان‌های کاشان و ۳۶ نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

مروجی از بستری ۶۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های منطقه کاشان خبر داد و بیان داشت: ۶۲ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های کاشان و ۶ نفر نیز در بیمارستان‌های آران و بیدگل بستری هستند.

وی بیان داشت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته سه بیمار مبتلا به کرونا در منطقه کاشان فوت کرده‌اند، که دو نفر از این افراد خانم ۷۱ و ۸۲ ساله و یک آقای ۶۰ ساله بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای ۱۰۱ نفر به کرونا در منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این بیماری در منطقه کاشان از ابتدای شیوع تاکنون به ۱۱ هزار و ۹۰۲ مورد افزایش یافت.

کد خبر 5089759

منبع: مهر

کلیدواژه: آمار کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا علیرضا مروجی دانشگاه علوم پزشکی کاشان ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران شیوع کرونا شهرستان کرج بارش برف محسن فخری زاده بوشهر روز دانشجو گرگان شهرکرد کرمانشاه بیمارستان های کاشان منطقه کاشان آران و بیدگل حاد تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مرعشی، با بیان اینکه استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع نهایی شد، گفت: داروهای مورد نیاز به همراه ۳۸۰ نفر از کادر پزشکی متخصص هلال احمر سه روز قبل از عزیمت اولین کاروان زائران اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در مکه یک بیمارستان ۶۰ تخت خوابی داریم؛ گفت: این بیمارستان دارای بخش ویژه مجهز و کامل است؛ همچنین یک بخش رادیولوژی، سونوگرافی، اکوکاردیوگرافی، آزمایشگاه مجهز، بخش دندانپزشکی و بخش‌های بستری زنان و مردان را هم داریم.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: در مدینه خدمات در دو درمانگاه ۱۶ ساعته و شبانه روزی انجام می‌شود و همچنین یک مرکز ۱۰ تختخوابی را هم در مدینه داریم.

مرعشی خاطر نشان کرد: در صورتی که به خدمات بستری و اعمال جراحی مختلف نیاز داشته باشیم؛ از بیمارستان‌های عربستان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 6091429 علی قدمی

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • بستری شدن ۸۸ نفر به علت مشکلات تنفسی در خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم