Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@20:01:20 GMT

راه حل مشکل بزرگ سرخپوشان ؛ گل زدن !

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۷۱۰۷

راه حل مشکل بزرگ سرخپوشان ؛ گل زدن !

میکل آرتتا می‌گوید دوای درد آرسنال این است که بتواند راحت دروازه رقبا را باز کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسنال در دربی شمال لندن هم ۲ بر صفر مقابل تیم فوتبال تاتنهام شکست خورد، اما میکل آرتتا از عملکرد شاگردانش راضی بود.

میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها گفت:

«باید بگویم که بازیکنانم هرآنچه من از آنها خواسته بودم را انجام دادند، دقیقاً همه چیز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به سبک بازی کردیم که من معتقدم می‌بایست در چنین مسابقه‌ای بازی می‌کردیم. باید به آمار نگاه کنید. همه آمارها از برتری ما می‌گویند اما در نهایت برای بردن بازی باید توپ را به تور دروازه برسانید. من باید حامی بازیکنانم باشم و به جنگیدن ادامه دهم و ادامه دهم چون راه دیگری نیست. با این حال من تیمی را دیدم که پر انگیزه و پر از شور و نشاط بر بازی مسلط بود و کلی موقعیت ساخت. در نهایت اما هر موقعیتی باید به گل تبدیل شود و این همان دلیلی است که تاتنهام اکنون صدرنشین است.»

راه‌حل مشکل آرسنال چیست؟ آرتتا اینگونه پاسخ می‌دهد:

«گل زدن، این خیلی ساده است. ما باید گل بزنیم وگرنه کارمان ثبات نخواهد داشت. باید هرچه زودتر توپ را به تور دروازه رقبا برسانیم. ما امروز کلی سانتر از جناحین داشتیم و بارها به محوطه جریمه حریف نفوذ کردیم. اگر هر هفته همین تعداد موقعیت بسازیم بازی‌های را خواهیم برد. در حال حاضر هم به نظر می‌رسد که ما تیم ما می‌خواهد هر کاری شده انجام دهد تا پیروز شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میکل آرتتا آرسنال آرسنال سرمربی آرسنال میکل آرتتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، امیدوار است کای هوارتز در این باشگاه بهترین عملکرد را داشته باشد.

فابرگاس با تمجید از این بازیکن آلمانی اعلام کرد که با دیدن نمایش او به یاد دوران حضورش در بارسلونا می‌افتد.

سسک فابرگاس در مورد کای هاورتز گفت:"او من را به یاد خودم در بارسلونا می‌اندازد، چون من این دو نقش را که او بازی می‌کند، یعنی شماره 9 کاذب و همینطور شماره 8 را بازی می‌کردم و دقیقا می‌دانم که چه حسی دارد. این اتفاق خوبی است چون او اکنون احساس می‌کند بازیکن مهمی برای تیم است، اما در عین حال، شما به عنوان بازیکن واقعا نمی‌دانید برای بازی بعدی در کدام پست بازی می‌کنید. این می‌تواند کمی شما را گیج کند.

توصیه به هاورتز؟

گاهی اوقات بهتر است فقط به یک پست بچسبیم و از آن بهترین بهره را ببریم. اما اکنون توماس پارتی بازگشته که خبر خوبی برای آرسنال است، سپس دکلان رایس، بیشتر به عنوان شماره 8، و مارتین اودگارد خواهند آمد. بنابراین فکر می‌کنم جای او از این به بعد شماره 9 باشد. این برای او و روشی که آرسنال می‌خواهد بازی کند بسیار مناسب است.

هاورتز به چلسی؟

من همیشه بازیکنان با استعداد در چلسی را می‌دیدم. همیشه می‌دیدم که او استعداد خاصی است و خوشحالم که دوباره آن را نشان دادن است. کای پسر باهوشی است، بهترین عملکرد خودش را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد بازیکنان بازی او را به خوبی درک می‌کنند، بنابراین برای او خوشحالم.

هاورتز به عنوان شماره 9 آرسنال؟

من واقعاً آن را دوست دارم چون در این نقش خوب بازی می‌کند، او به فضاهای خالی حرکت می‌کند، می‌تواند گل بزند و زمان بندی خوبی برای دویدن دارد. او ساده بازی می‌کند. کاری را که باید انجام دهد، انجام می‌دهد. گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، گل‌های مهمی می‌زند، به نظر می‌رسد هواداران نیز او را دوست دارند، بنابراین او یک ستاره بزرگ برای آرسنال امسال است.

دیگر خبرها

  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان