Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین افشاری روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شناخت واقع بینانه از جامعه شهری و روستایی، قدرت تعامل و همکاری، توان انجام کارگروهی، پاکدستی و مردم داری از شاخص‌های مهم داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی است.

وی توصیه کرد: معتمدین و نخبه‌های مناطق شهری و روستایی که شناخت کافی از نیازهای مردم منطقه دارند، وارد عرصه این انتخابات شوند تا بتوانند اثربخشی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار همدان با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ ابراز امیدواری کرد: افرادی شایسته و توانمند به عنوان اعضای جدید شوراهای اسلامی انتخاب شوند و پل ارتباطی محکمی بین مردم و مسئولان شوند.

افشاری افزود: نام‌نویسی داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از هشت صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفند آغاز و به مدت هفت روز ادامه دارد.

به گفته او نام‌نویسی از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و مناطق عشایری نیز از هشت صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ شروع می‌شود تا ۲۲ فروردین ادامه می‌یابد.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، داوطلبان در هنگام نام‌نویسی باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه کنند.

افشاری افزود: داوطلبان شهری از ۲۰ آذر و داوطلبان روستایی از ۱۶ دی می‌توانند برای دریافت گواهی عدم سوءپیشینه به دفاتر خدمات قضائی و یا پلیس +۱۰ مراجعه کرده و یا از طریق سامانه جامع خدمات الکترونیک قضائی به نشانی www.adliran.ir اقدام کنند.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر همدان همدان مشارکت انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر همدان همدان مشارکت انتخاباتی شورای اسلامی شهر همدان همدان مشارکت انتخاباتی اخبار کنکور شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • پخش فیلم های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است