Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدمحمدجواد جهادی پیش از ظهر امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال که به منظور تعیین تکلیف انشعابات غیرمجاز آب، برق و گاز در شهرک صنعتی کرمان برگزارشد، اظهار کرد:  استفاده از برق به صورت غیرمجاز امری غیرشرعی و استفاده از اموال بیت‌المال است و انشعابات غیرمجاز شهرک صنعتی کرمان جمع‌آوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز باعث کاهش تلفات و جلوگیری از خسارت به شبکه توزیع برق می‌شود و با متخلفان و استفاده کنندگان غیرمجاز برق از طریق مراجع قانونی به شدت برخورد می‌کنیم.

مدیر توزیع برق کرمان از واگذاری ۴۸۰ انشعاب برق مجاز به ساکنین شهرک صنعتی خبر داد و افزود: در صورت ارائه پروانه ساختمان و اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیصلاح نسبت به احداث و توسعه شبکه توزیع، واگذاری انشعاب برق در این شهرک اقدام می‌شود.

جهادی با اشاره به اینکه اراضی ملی قطعا مجوزهای لازم را برای واگذاری انشعاب ندارند، بیان داشت: در صورت مشاهده و شناسایی استفاده کنندگان غیرمجاز از شبکه و تاسیسات برق با متخلفان طبق قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز، مصوب ۱۳۹۶ برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند گروه‌های عملیاتی بازرسی برق متشکل از سیمبان، راننده، کارشناس برق، کارشناس حقوقی و پلیس در سطح شمال استان و استفاده از تمام ظرفیت‌های بهره‌برداری دیگر با خاطیان که به هر شکلی در انشعابات غیرمجاز دخیل هستند در چارچوب قانون برخورد جدی می‌شود.

جهادی با اشاره به اینکه فعالیت این شرکت در راستای صیانت از حقوق شهروندان و حفظ اموال بیت‌المال است، گفت: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود استفاده کنندگان برق غیرمجاز در شمال استان را از طریق تماس با مرکز ۱۲۱ فوریت‌های برق کرمان به  ما معرفی، تا ضمن استفاده از مزایای تشویقی طرح مذکور، ما را در تامین برق مطمئن و پایدار یاری کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان برق شهرک صنعتی واگذاری انشعابات غیرمجاز استفاده کنندگان شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز