Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعدالدین البناء، مدیر مرکز حوراء زینب (س) و یکی از اعضای هیئت اداری آستان قدس حسینی گفت: «مرکز حوراء زینب (س) مراسم جشنی برای بیش از هزار دانشجوی دختر فارغ‌التحصیل از تمام دانشگاه‌های عراق، در حرم مطهر امام حسین (علیه السلام) برگزار کرد.»

وی توضیح داد: فارغ‌التحصیلان از دوازده استان بغداد، واسط، میسان، دیالی، کربلای معلّی، نجف اشرف، بابل، المثنی، دیوانیة، بصره، ذی قار و صلاح الدین در این مراسم حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

البناء در ادامه افزود: «این برنامه شامل بخش‌های متعددی بود که از مهمترین بخش می‌توان به گرامیداشت شهدا اشاره کرد. در این مراسم از فرزندان شهدایی که به همراه خانواده‌هایشان به این جشن دعوت شده بودند، تقدیر شد.

در این جشن فارغ التحصیلی دانشجویان چندین بار این شعار را سر دادند: «اگر حشد الشعبی نبود ما فارغ التحصیل نمی‌شدیم. اگر خون شهدا نبود ما فارغ التحصیل نمی‌شدیم».همچنین کلیپ ویدئویی درباره شهدا پخش شد که در آن قسمت‌هایی از وصیت نامه شهدای جوان حشدالشعبی انتخاب شده بود.

کد خبر 5089903

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم امام حسین جشن فارغ التحصیلی حشد شعبی عراق قرآن رادیو قرآن فعالیت های قرآنی چهل وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آیت الله مکارم شیرازی مسجد محسن فخری زاده مداحان حجت الاسلام محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی مسابقات قرآنی علما و روحانیون پیام تسلیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت:  تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است، شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.
سرگرد پاسدار عبدالوهاب عبدی پور از همه نهادها، ادارات، سازمانها، خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، فرهنگیان، اصناف وبازاریان ومردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت دعوت کرد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ با حضور گسترده خود در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام با آرمان‌های این عزیزان، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان کنند.

دیگر خبرها

  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)
  • فیلم/ برخورد خشن پلیس با دانشجوی دختر
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد