Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:55:57 GMT

ریزش سنگ در محله «پشت بازار» خرم‌آباد حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۷۶۱۶

ریزش سنگ در محله «پشت بازار» خرم‌آباد حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد فلاح گفت: در پی تماس تلفنی شهروند خرم آبادی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و اعلام ریزش سنگ در منزل مسکونی خود بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۳ و واحد امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی به محل حادثه در کوچه شفق محله پشت بازار اعزام شدند.

وی افزود: در ارزیابی اولیه توسط آتش نشانان مشخص شد دو تکه سنگ بزرگ از دامنه کوه سقوط کرده‌اند که یک تکه سنگ به داخل حیاط منزل مسکونی سقوط کرده است و در اثر شدت برخورد سنگ دیگر درب حیاط منزل از جا کنده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری خرم آباد بیان داشت: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید و مأموران بلافاصله محل را ایمن سازی کرده و نکات ایمنی را به اهالی منزل متذکر شدند.

کد خبر 5089901

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شهرداری خرم آباد حادثه ریزش سنگ ویروس کرونا شیراز محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران شیوع کرونا شهرستان کرج بارش برف محسن فخری زاده بوشهر روز دانشجو گرگان شهرکرد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید