Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:38:21 GMT

2834 مشترک برق تبریز پاداش گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۷۷۶۷

2834 مشترک برق تبریز پاداش گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عادل کاظمی اظهار داشت: مبلغ کلی این پاداش که شامل تخفیف در بهای برق مصرفی خواهد بود، بالغ بر 35 میلیارد ریال است.

وی تعداد کل مشترکانِ شامل دریافت پاداش را 2 هزار و 834 مورد عنوان کرد و افزود: از این تعداد یک هزار و 261 مشترک با تعرفه‌ صنعتی، یک هزار و 103 مشترک با تعرفه‌ی کشاورزی، 298 مشترک با تعرفه‌ی عمومی، 166 مشترک با تعرفه‌ سایر مصارف و 6 مشترک با عنوان مشترکان خودتامین شامل پاداش‌های مصوب وزارت نیرو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

92.3 مگاوات، بیشینه‌ عملکرد پیک‌سایی برق تبریز در تابستان 99

وی بازه‌ی زمانی این همکاری را 15 خرداد تا 15 شهریور عنوان کرد و افزود: مجموع بیشینه‌ی عملکرد پیک‌سایی شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تابستان امسال، 92.3 مگاوات بوده است.

وی با ذکر این نکته که همکاری‌های صورت گرفته تاثیر بسزایی در عبور موفق و بدون خاموشی این شرکت از پیک تابستان داشته، تصریح کرد: همکاری صنایع نه تنها باعث اختلال در تولید نشد بلکه با برنامه‌ریزی منظم، شاهد رشد تولید نیز بوده‌ایم.

کاظمی یادآور شد: مشترکان خانگی می‌توانند با رعایت راهکارهای مدیریت مصرف و الگوی مصرف تعیین شده در جرگه‌ مشترکان کم‌مصرف قرار گرفته و از برق رایگان استفاده کنند الگوی مصرف تعیین شده جهت پیوستن به مشترکان کم‌مصرف در ماه‌های گرم سال، 100 کیلووات ساعت و ماه‌های غیر گرم سال 80 کیلووات ساعت در ماه است.

گفتنی است مشترکان تعرفه‌های صنعتی، عمومی، کشاورزی، سایر مصارف و خود تامین می‌توانند با مراجعه به بخش مدیریت مصرف وب‌سایت برق تبریز به آدرسwww.toztab.ir ، و تکمیل فرم مربوطه، آمادگی خود را برای همکاری در پیک تابستان سال 1400 را اعلام کنند.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی وزارت نیرو تبریز پاداش برق عادل کاظمی خبرگزاری فارس فارس تبریز نیروی برق تبریز پیک تابستان عمومی کیلووات ساعت مشترکان خانگی برق رایگان مشترک با تعرفه برق تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند

مهدی شفیعی زاده مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: میزان مصرف برق مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان هشت میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۷۱۶ کیلووات ساعت بوده که در سال ۱۴۰۲ به هشت میلیارد و ۲۳۴ میلیون کیلووات ساعت رسید.

او افزود: این موارد شامل بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی و سایر مصارف می‌شود که بخش کشاورزی با سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون کیلووات ساعت معادل ۴۴ درصد از کل، بیشترین مصرف برق را به خود اختصاص داده است.

مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسات رضوی ادامه داد: پارسال ۱۳ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال ارزش انرژی مصرف شده توسط مشترکان برق خراسان رضوی بوده است.

شفیعی زاده شمار مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ را یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک دانست و بیان کرد: از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکان خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکان عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکان کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکان صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکان سایر مصارف هستند.

او به افزایش مشترکان برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اشاره و تصریح کرد: تعداد مشترکان در سال ۱۴۰۱ به میزان یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۲۴ مشترک بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند