Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@15:25:56 GMT

تسریع در روند تکمیل فروگاه سمنان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۷۷۷۹

تسریع در روند تکمیل فروگاه سمنان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری سرپرست فرمانداری سمنان در حاشیه بازدید از فرودگاه سمنان با اشاره به اهمیت راه اندازی این فرودگاه به عنوان یکی از انتظارات مردم سمنان گفت: اقدامات لازم در جهت تکمیل و بهره برداری نهایی فرودگاه سمنان و توسعه و خدمت رسانی به مردم تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: عملیات ساخت ساختمان جایگاه سوخت فرودگاه سمنان با پیشرفت فیزیکی قابل توجهی در حال انجام است که با برنامه ریزی اصولی تلاش می‌شود با تامین اعتبار این طرح مهم در کمترین زمان ممکن مورد استفاده قرار گیرد.

فخری بیان کرد: مراحل اجرایی احداث ساختمان هواشناسی فرودگاه سمنان با ۴۲ درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل و تجهیزات آن نیز محیا است تا با استفاده اعتبارات امسال آماده بهره برداری شود.

سرپرست فرمانداری سمنان با تاکید بر لزوم پیگیری مرز هوایی فرودگاه سمنان و تامین تحهیزات برای این بخش ابراز داشت: اقدامات لازم بمنظور آماده سازی ترمینال برای بهره برداری صورت گیرد.

او بابیان اینکه ایجاد چارت سازمانی و تأمین نیروی انسانی نیروی حفاظت فرودگاه نیز در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: پیگیری برای احداث ساختمان جدید ویژه نیروی حفاظت فرودگاه نیز از دیگر پروژه‌های مهمی است که باید در راستای توسعه این فرودگاه اجرایی شود.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه سمنان تجهیزات فرودگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش

ایسنا/هرمزگان محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش در سالن پایانه جدید مسافربری فرودگاه کیش به بهره برداری رسید.

 ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پروازها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پروازها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پروازها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • پیگیری روند توزیع بنزین سوپر در استان سمنان
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد