Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت باید مصوبه مجلس برای اختصاص قیر به پروژه‌های عمرانی را اجرا کند تا بتوانیم راه‌های روستایی را آسفالت کرده و روکش راه‌های شهری را اصلاح کنیم. - اخبار استانها -

رجب رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به مخالفت سازمان برنامه و بودجه با اجرای مصوبه مجلس مبنی بر تخصیص قیر رایگان به پروژ‌ه‌های عمرانی و راه‌سازی اظهار داشت: دولت باید مصوبه مجلس برای اختصاص قیر به پروژه‌های عمرانی را اجرا کند تا بتوانیم راه‌های روستایی را آسفالت کرده و روکش راه‌های شهری را اصلاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح مجلس برای اختصاص یک میلیون تن به اجرای طرح‌های عمرانی در مجلس مصوب شده و به تایید شورای نگهبان رسیده است، اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح قرار شده 30 هزار میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی موجود کشور جابه‌جا شده و قیر رایگان برای اجرای طرح‌های راه‌سازی و آسفالت راه‌های روستایی هزینه شود.

رحمانی ادامه داد: در صورت اجرای طرح بیش از 60 درصد این قیر رایگان در اختیار وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برای اجرای پروژه‌های عمرانی اعم از جاده‌سازی، احداث و آسفالت راه‌های روستایی و همچنین محوطه‌سازی و عایق‌سازی سقف مدارس به ویژه در روستاها و مناطق محروم و حاشیه‌نشین قرار خواهد گرفت.

نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامیبا انتقاد از دیده نشدن مشکل تامین قیر پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی در لایحه بودجه کل کشور در سال جاری گفت: در حالی که در سال‌های گذشته بحث چگونگی تامین و توزیع قیر برای اجرای طرح‌های عمرانی همواره در بودجه سالانه کشور گنجانده می‌شد، متاسفانه با بی‌دقتی مجلس دهم و اهمال دولت شاهد این کمبود در سال 1399 هستیم.

قیر یارانه‌ای برای آسفالت معابر روستایی قزوین اختصاص می‌یابدساماندهی محورهای مواصلاتی قزوین در انتظار حواله قیر یارانه‌ایگزارش تحلیلی تسنیم از پشت پرده قیر رایگان / راهکار نمایندگان برای جلوگیری از رانت چیست؟

رحمانی با ذکر اینکه یکی از مشکلات بزرگ کشور در فصل سرما و بارندگی آسفالت راه‌های روستایی و شهری است، افزود: بسیاری از جاده‌های روستایی، شهری و بین شهری ما که در سال‌های گذشته آسفالت شدند، امروز به نیاز لکه‌گیری و تعویض روکش آسفالت دارند و به همین خاطر در کل کشور امروز نیاز مبرم به قیر برای اصلاح جاده‌ها احساس می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به جلسات متعددی که با مسئولان اجرایی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس داشتیم، امیدواریم که اجرای طرح یاد شده مراحل نهایی را طی کند و قیر رایگان را در اختیار دستگاه‌های عمرانی بگذاریم تا کارهای عمرانی و راه‌سازی ما با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس استانداری قزوین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مجلس برای اختصاص پروژه های عمرانی راه های روستایی برنامه و بودجه مصوبه مجلس قیر رایگان اجرای طرح راه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم

به نقل از شهرداری قم، سید سیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به بهسازی روکش آسفالت و لکه‌گیری آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار داشت: اجرای پروژه روکش آسفالت میدان شهید بقایی و خیابان اطراف آن اجرایی شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را ۹ میلیارد ریال دانست و خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از آرامستان بهشت معصومه (س) قم انجام شد.

به گفته مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم، لکه‌گیری آسفالت در معابر آرامستان بهشت معصومه (س) نیز با هدف افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان و خانواده متوفیان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۶۰ متر لوله‌گذاری با اعتبار ۵ میلیارد ریالی به‌منظور هدایت و جمع‌آوری آب‌های سطحی اجرایی شد، مطرح کرد: زه کشی نیز در راستای هدایت آب‌ها و نزولات آسمانی هفته گذشته انجام‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • شورای نگهبان نسبت به مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ایرادی نداشت
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند