Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ۲۴ ساعت گذشته، بارش شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر موجب سیل، آبگرفتگی و انسداد مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در ۲۴ ساعت گذشته، بارش شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر موجب سیل، آبگرفتگی و انسداد مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی شد. در پی جاری شدن سیل در برخی از شهر‌های دشتستان نظیر وحدتیه و سعدآباد حجم بارش و سرازیر شدن آب باران باعث آبگرفتگی منازل و بروز مشکلاتی شد و همچنین در معابر شهری موجب گرفتار شدن خودرو‌ها و زیر آب رفتن کوچه‌ها و خیابان‌ها گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و دبیر جهادی ستاد اجرایی فرمان امام در بوشهر از ساعات اولیه این بحران در منطقه حضور یافتند و با بازدید از منطقه وحدتیه دستورات و اقدامات لازم را در دستور کار خود قرار دادند. به همین ترتیب دستور ارسال بسته‌های معیشتی و جیره خشک، ارسال ۳۰۰ پتو و چادر برای خانوار‌های آسیب دیده، بررسی وضعیت برای اقدامات حمایتی پس از سیل نظیر بازسازی خانه‌های آسیب دیده از سیل، حمایت از ساکنین مناطق سیل زده در جهت احیاء وضعیت شغلی و مشاغل از دست رفته و تلاش برای حفظ و نگهداری از احشام، دام‌ها و مزارع کشاورزی در مقابل سیل در دستور کار مجموعه امدادی بنیاد احسان قرار گرفت.   در همین راستا طرح مهارت احسان (تعمیر و بازسازی لوازم آسیب دیده منازل) هم به همت بنیاد احسان در استان بوشهر به اجرا در خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیادبرکت ستاداجرایی فرمان امام شهربوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • جذب نخبگان در ۳۳ دستگاه اجرایی در دستور کار بنیاد ملی نخبگان
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح