Web Analytics Made Easy - Statcounter



خبرگزاری آریا-معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی اظهار داشت: اگر مردم از طرح ملی ایران مهربانی اطلاع داشته باشند خودشان پای کار می‌آیند.

به گزارش خبرنگار ما از تبریز؛  یونس فاتح در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پویش «ایران مهربان» با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و ارتقای سرانه دریافتی آنان در راستای طرح اکرام ایتام آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طرح اکرام از سال‌های گذشته با هدف رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان یتیم توسط کمیته امداد اجرا می شود و در کنار فرزندان محروم از نعمت پدر، فرزندان دیگری که پدران آنها علی‌رغم میل باطنی به‌دلیل بیماری، کهولت سن، از کار افتادگی و گسستن از فضای پرمهر خانوادگی، توان اداره زندگی خود را نداشته، با اجرای طرح محسنین کمیته امداد، حمایت می‌شوند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مردم نیک اندیش با واریز مبلغی به صورت ماهانه، می‌توانند در حمایت از فرزندان یتسم و محسنین سهیم باشند.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونایی کشور به ضرر محرومان شده است، گفت: در این طرح تلاش داریم که یتیم و فرزند محسنین فاقد حامی در استان نداشته باشیم.

فاتح افزود: برای اجرای این طرح در استانداری‌ ستادی تشکیل شده و از ظرفیت کارمندان ادارات برای حمایت از فرزندان یتیم و محسنین استفاده می شود و همه باید برای حامی شدن دعوت می شوند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: اگر مردم از طرح ملی ایران مهربانی اطلاع داشته باشند خودشان پای کار می‌آیند. بعد از انتخاب یتیم و واریز پول در سایت امداد برای آن‌ها این رقم مستقیماً واریز می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان اکرام می‌توانند به سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir  مراجعه و کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنند، پس از آن کد فعالسازی برای آنها ارسال می‌شود و شماره کارت 16 رقمی هم در اختیار فرد قرار می‌گیرد تا وجه مدنظر خود را به این شماره حساب واریز کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیته امداد معاون توسعه مشارکت کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی گفت: سامان‌دهی خدمات حقوقی مددجویان تحت حمایت و رسیدگی و رفع مشکلات حقوقی، صیانت از نهاد خانواده و ارائه خدمات مشاوره، مددکاری و حمایت‌های لازم حقوقی و قضایی از افراد و خانواده‌های نیازمند در کنار سایر خدمات توانمندساز، از رویکرد‌ها و اهداف مهم کمیته امداد در حوزه حقوقی است. در همین راستا سال گذشته ۱۰۱۶ نفر از مددجویان کمیته امداد استان زنجان خدمات حقوقی گرفتند.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت وکلای نیکوکاری در ارائه این خدمات، افزود: این نهاد به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان، خدمات گسترده‌ای در زمینه مشاوره حقوقی، تنظیم لوایح، دفاع در محاکم قضایی (با همکاری وکلای نیکوکار، کانون وکلای دادگستری و مرکز مشاوران و وکلای قوه قضاییه) و ارائه آموزش‌های لازم به خانواده‌های تحت حمایت ارائه می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، نقش آموزش و آگاهی‌های مشاوره‌ای، حقوقی و برگزاری دوره‌های مرتبط را در زمینه توانمندسازی مددجویان تحت حمایت پیرامون مسائل حقوقی و قضایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: این نهاد با برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع بروشور‌های حقوقی در جهت آگاه‌سازی مددجویان تحت حمایت اقدامات موثری انجام داده است.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • بسترسازی برای جذب سرمایه‌های خرد مردمی برای توسعه پیشران‌های اقتصادی کشور
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)